Oferta pracy

Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do LOCONI INTERMODAL S.A. z siedzibą w Gdyni przy ul. Łużycka 8A (Pracodawca, Administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę/Administratora danych Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 

Asystent Spedytora Intermodalnego

Loconi Intermodal S.A.O firmie

  • Łużycka 8A
    Gdynia, pomorskie
  • Ważna 15 godzin
  • Pracodawca nie wymaga CV
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Asystent

Loconi Intermodal S.A.

Łużycka 8A

Gdynia

Loconi Intermodal S.A.

LOCONI INTERMODAL S.A. poszukuje...

Kim jesteśmy?

  • firmą z polskim kapitałem z siedzibą w Gdyni, jednym z największych operatorów intermodalnych w Polsce a także właścicielem lądowych terminali kontenerowych w kilku miejscach w Polsce,
  • świadomym pracodawcą, który ponad wszystko wierzy w to, że to człowiek jest jego najcenniejszym aktywem i jednym z kluczowych źródeł sukcesu organizacji,
  • zespołem ciepłych, koleżeńskich osób, dla których praca to coś więcej niż obowiązek.

Asystent Spedytora Intermodalnego

Miejsce pracy: Gdynia

Czekamy na Ciebie, jeśli:

  • traktujesz swoją pracę jako coś więcej niż wymianę świadczenia za świadczenie,
  • jesteś gotowy do tego, żeby pełnić rolę lub w niedługiej przyszłości osiągnąć status specjalisty/eksperta na swoim stanowisku,
  • jesteś nastawiony na rozwój, samokształcenie oraz ponadprogramowe działania,
  • chcesz wziąć aktywny udział w budowaniu naszej firmy, marki i naszych standardów,
  • rozumiesz, że o tym, jak profesjonalna jest firma, decydują Twoje działania,
  • zwyczajowo dbasz o mienie swojego pracodawcy i jego dobre imię, jak o swoje.

Wymagane kwalifikacje i kluczowe oczekiwania:

  • wykształcenie wyższe (kierunki związane z branżą TSL),
  • znajomość zagadnień związanych z logistyką kontenerową będzie atutem,
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • dynamiczne i kreatywne podejście do realizacji założonych celów,
  • praktyczna znajomość pakietu MS Office.

Kluczowe zadania:

Zadaniem osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie:                        

  • wspieranie członków zespołu w zapewnieniu najwyższego standardu obsługi i opieki nad klientami,
  • obsługa zleceń (m.in. wprowadzanie zleceń do systemu, potwierdzanie zleceń, bieżący kontakt z klientem, sporządzanie raportów i statystyk, fakturowanie),
  • ścisła współpraca z pozostałymi działami firmy.

 

Oferujemy:

  • ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie i przyszłościowej branży,
  • możliwość zdobycia umiejętności i doświadczenia niezbędnego w zawodzie spedytora intermodalnego,
  • stabilność zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
  • niezbędne wdrożenie i narzędzia pracy,
  • przyjazną atmosferę pracy.


LOCONI INTERMODAL S.A. poszukuje...

Kim jesteśmy?

  • firmą z polskim kapitałem z siedzibą w Gdyni, jednym z największych operatorów intermodalnych w Polsce a także właścicielem lądowych terminali kontenerowych w kilku miejscach w Polsce,
  • świadomym pracodawcą, który ponad wszystko wierzy w to, że to człowiek jest jego najcenniejszym aktywem i jednym z kluczowych źródeł sukcesu organizacji,
  • zespołem ciepłych, koleżeńskich osób, dla których praca to coś więcej niż obowiązek.
Asystent Spedytora Intermodalnego

Czekamy na Ciebie, jeśli:

  • traktujesz swoją pracę jako coś więcej niż wymianę świadczenia za świadczenie,
  • jesteś gotowy do tego, żeby pełnić rolę lub w niedługiej przyszłości osiągnąć status specjalisty/eksperta na swoim stanowisku,
  • jesteś nastawiony na rozwój, samokształcenie oraz ponadprogramowe działania,
  • chcesz wziąć aktywny udział w budowaniu naszej firmy, marki i naszych standardów,
  • rozumiesz, że o tym, jak profesjonalna jest firma, decydują Twoje działania,
  • zwyczajowo dbasz o mienie swojego pracodawcy i jego dobre imię, jak o swoje.

Wymagane kwalifikacje i kluczowe oczekiwania:

  • wykształcenie wyższe (kierunki związane z branżą TSL),
  • znajomość zagadnień związanych z logistyką kontenerową będzie atutem,
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • dynamiczne i kreatywne podejście do realizacji założonych celów,
  • praktyczna znajomość pakietu MS Office.

Kluczowe zadania:

Zadaniem osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie:                        

  • wspieranie członków zespołu w zapewnieniu najwyższego standardu obsługi i opieki nad klientami,
  • obsługa zleceń (m.in. wprowadzanie zleceń do systemu, potwierdzanie zleceń, bieżący kontakt z klientem, sporządzanie raportów i statystyk, fakturowanie),
  • ścisła współpraca z pozostałymi działami firmy.

 

Oferujemy:

  • ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie i przyszłościowej branży,
  • możliwość zdobycia umiejętności i doświadczenia niezbędnego w zawodzie spedytora intermodalnego,
  • stabilność zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
  • niezbędne wdrożenie i narzędzia pracy,
  • przyjazną atmosferę pracy.

Ogłoszenie archiwalne