Oferta pracy

Asystent / Stażysta w Dziale Marketingu

Sodexo Benefits and Rewards Services Polska

21 brutto / godz.

Sodexo Benefits and Rewards Services Polska

Wincentego Rzymowskiego 53

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Wsparcie w przygotowaniu kampanii marketingowych produktów Sodexo

  • Przygotowanie i koordynacja obecności Sodexo na targach i konferencjach

  • Współpraca z agencjami reklamowymi, drukarniami, grafikami

  • Odpowiedzialność za realizację własnych projektów marketingowych

Nasze wymagania

  • Jesteś studentem lub absolwentem kierunków takich jak: marketing, dziennikarstwo, zarządzanie

  • Interesuje Cię rozwój zawodowy w obszarze marketingu, komunikacji marketingowej, w szczególności kanałami cyfrowymi

  • Jesteś osobą zaangażowaną i otwartą na zdobywanie nowych doświadczeń

  • Jesteś dyspozycyjny/a ok. 160 godz. miesięcznie

  • Dobrze znasz programy Excel i PowerPoint

To oferujemy

  • Umowę zlecenie na +6 miesięcy, stawkę 21 zł brutto za godzinę

  • Wsparcie Opiekuna Merytorycznego oraz zespołu ekspertów

  • Przyjazną atmosferę pracy w otwartym i zgranym zespole

  • Możliwość udziału w wielu ciekawych projektach - to od Twoich chęci i motywacji zależy w ile z nich i jak bardzo się zaangażujesz

  • Możliwość częściowej pracy zdalnej

  • Nowoczesne biuro na 7, piętrze z widokiem na panoramę Mokotowa

Sodexo Benefits and Rewards Services Polska

Sodexo Benefits and Rewards Services jest liderem polskiego rynku świadczeń pozapłacowych, na którym działa już od ponad 20 lat, a także ekspertem w zakresie kompleksowych usług motywacyjnych. Doradza w obszarze tworzenia trwałych relacji pracodawcy z pracownikami oraz w zakresie budowania lojalności partnerów biznesowych i klientów.

Przewiń do profilu firmy

Czego na pewno się nauczysz?

  • Jak wygląda realna, codzienna praca w dziale marketingu w obszarze B2B

  • Jak efektywnie współpracować z agencjami i podwykonawcami

  • Jak planuje się i realizuje kampanie digitalowe w tym jak działają systemy marketing automation

  • Jak koordynować budżet marketingowy?

  • Jak korzystać ze współczesnych systemów CRM