Oferta pracy

Asystent/tka Dyrekcji – Asystent/tka ds. sekretariatu i kancelarii

SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ - INSTYTUT LOGISTYKI I MAGAZYNOWANIAO firmie

SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ - INSTYTUT LOGISTYKI I MAGAZYNOWANIA

Estkowskiego 6

Poznań

Jesteśmy jednym z 32 instytutów badawczych, które są zlokalizowane w 12 polskich miastach, jako Łukasiewicz jesteśmy trzecią największą siecią badawczą w Europie. Działamy na rzecz naszego otoczenia rynkowego i instytucjonalnego tworząc, rozwijając, wdrażając i promując innowacyjne rozwiązania w logistyce i cyfrowej gospodarce.

Obecnie do naszego Sekretariatu poszukujemy Kandydata/Kandydatki na stanowisko:

Asystent/tka Dyrekcji – Asystent/tka ds. sekretariatu i kancelariiNumer ref.: Numer referencyjny: AD/SK/11/2020

Do Twoich głównych zadań w naszym zespole będzie należało:

  • zapewnienie sprawnego funkcjonowania Sekretariatu,
  • wsparcie organizacyjne i administracyjne Dyrekcji,
  • prowadzenie kalendarza spotkań Dyrektora oraz kluczowej korespondencji,
  • przygotowywanie na potrzeby Dyrekcji:
    • prezentacji,
    • dokumentacji i informacji na spotkania,
    • projektów treści Zarządzeń i Decyzji,
    • raportów, sprawozdań, pism, listów, kwerend, korespondencji mailowej i tradycyjnej oraz innych dokumentów,
  • dokonywanie tłumaczeń pisemnych i ustnych,
  • nadzorowanie, organizowanie narad i spotkań Dyrekcji oraz protokołowanie ich przebiegu (notowanie ustaleń i decyzji),
  • gromadzenie dokumentacji dotyczącej: kontroli zewnętrznych, podstaw prawnych działalności Instytutu, spółek z udziałem Instytutu,
  • organizowanie podróży służbowych Dyrekcji (rezerwacja biletów, hoteli) i dokonywanie ich rozliczeń w systemie,
  • współudział w:
    • tworzeniu procedur we współpracy z innymi działami,
    • organizacji spotkań firmowych,
  • obsługa systemu obiegu dokumentów i koordynacja obiegu korespondencji,
  • obsługa i udzielanie informacji klientom zewnętrznym i wewnętrznym oraz dbaniem o dobry wizerunek Instytutu.

Czego od Ciebie oczekujemy?

  • minimum trzyletniego doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (koordynacja pracy biura, Asystent/Asystentka Zarządu),
  • wykształcenia wyższego (preferowane np. ekonomia, administracja, prawo, finanse),
  • bardzo dobrej organizacja pracy własnej i umiejętność ustalania priorytetów,
  • umiejętności koordynowania wielu zadań jednocześnie,
  • doskonałej umiejętności komunikacji w języku polskim i angielskim,
  • silnej motywacji do pracy i samorozwoju,
  • umiejętności działania pod presją czasu,
  • pro-aktywności i dbałość o szczegóły,
  • pogodnego usposobienia i pozytywnego nastawienia do wyzwań,
  • umiejętności pracy zespołowej,
  • znajomości obsługi pakietu MS Office - w szczególności PowerPoint i Excel,
  • mile widziane doświadczenie w tworzeniu elektronicznego obiegu dokumentów.

Oferujemy

  • umowa o pracę
  • ruchomy czas pracy
  • wynagrodzenie na poziomie rynkowym
  • możliwość rozwoju i budowania ścieżki kariery
  • praca w ciekawych projektach
  • praca w ogólnopolskiej sieci badawczej
  • dofinansowanie do pakietu sportowego
  • możliwość skorzystania z ubezpieczenia na życie
  • dofinansowanie do urlopu
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Klauzula informacyjna:

Informujemy, że administratorem Twoich danych osobowych podanych w formularzu i jego załącznikach jest Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Logistyki i Magazynowania (adres ul. Estkowskiego 6, 61-755 Poznań, adres e-mail: [email protected]) a dane przetwarzane będą na potrzeby procesu rekrutacji. Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych (e-mail: [email protected]). Masz prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu, wniesienia skargi do organu nadzorczego, oraz cofnięcia zgody w dowolnym momencie jednak bez wpływu na okres przed jej cofnięciem. Na podstawie Twoich danych nie podejmujemy automatycznych decyzji ani profilowania. Podanie danych jest dobrowolne jednak brak ich podania uniemożliwi nam realizowanie ww. celu. Przekazane przez Ciebie dane osobowe możemy udostępniać np. pracownikom odpowiedzialnym za proces rekrutacji, osobom decydującym o zatrudnieniu, kadrze kierowniczej, dostawcom usług związanych z rekrutacją dostawcom usług informatycznych.
Jeśli chcesz poznać nas bliżej zapraszamy na naszą stronę www.ilim.poznan.pl

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy