Ta oferta pracy jest nieaktualna od 32 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Asystent/-tka HR Country

  • Grójec, mazowieckie pokaż mapę
  • Asystent
  • 26.03.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Faurecia to globalny lider branży motoryzacyjnej. Specjalizujemy się w projektowaniu i produkcji elementów wyposażenia samochodowego w trzech kluczowych dziedzinach: fotelach samochodowych, technologiach kontroli emisji spalin oraz wnętrzach samochodowych. Działamy w 35 krajach tworząc ponad 100 tysięcy miejsc pracy w 300 zakładach produkcyjnych i 30 ośrodkach badawczo-rozwojowych na świecie.

     
    W Polsce Faurecia jest obecna od 1998 roku. W 9 zakładach produkcyjnych (Grójec, Jelcz-Laskowice, Gorzów Wielkopolski, Legnica i Wałbrzych) oraz w dwóch centrach R&D (Grójec, Wałbrzych). Zatrudniamy dziś już blisko 10 000 pracowników.

     

    Nowe trendy oraz oczekiwania użytkowników samochodów zmieniają dzisiejszą branżę motoryzacyjną. Wychodząc naprzeciw wyzwaniom technologicznego jutra staramy się tworzyć inteligentne rozwiązania w zakresie nowoczesnej mobilności, komfortu oraz bezpieczeństwa jazdy.

     

    Aktualnie poszukujemy ambitnych, energicznych kandydatów na stanowisko:

    Asystent/-tka HR Country
    Miejsce pracy: Grójec

     

    Miejsce pracy: Grójec

    Zakres odpowiedzialności:

    • Ustalanie i nadzór nad harmonogramem dnia pracy dyrektora HR (prowadzenie kalendarza, optymalizacja czasowa spotkań, organizowanie wyjazdów itp.)
    • Koordynowanie współpracy dyrektora z poszczególnymi działami firmy i ich pracownikami
    • Przygotowywanie spotkań w tym dokumentacji
    • Organizowanie podróży służbowych
    • Dbanie o sprawny przepływ dokumentacji z działem księgowości
    • Administracja pocztą działu HR
    • Koordynowanie zamówień (zaopatrzenie biura, prezenty, gadżety reklamowe)
    • Reprezentowanie oraz dbanie o dobry wizerunek firmy
    • Administrowanie flotą samochodową oraz telefonami komórkowymi w ramach obszaru

    Oczekiwane kompetencje:

    • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
    • Doskonała organizacja czasu pracy, umiejętność nadawania priorytetów
    • Dobra znajomość języka angielskiego
    • Znajomość obsługi komputera (MS Office) i innych urządzeń biurowych
    • Otwartość, komunikatywność oraz umiejętność budowania relacji interpersonalnych
    • Umiejętność dochowania tajemnicy służbowej, dyskrecja
    • Dokładność i dbałość o szczegóły, wysoka kultura osobista

    Oferujemy:

    • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę
    • Pracę w dynamicznym zespole
    • Możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
    • Możliwości rozwoju zawodowego w strukturach firmy
    • Bogaty pakiet szkoleń
    • Prywatny pakiet świadczeń medycznych
    • Bogaty pakiet socjalny, możliwość korzystania z dofinasowanych kart Multisport