Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Asystent w biurze sprzedaży – Pracownik biurowy

SHADOWXL DOMINIKA BUCHALIKO firmie

2 8003 800 brutto / mies.
  • Folwarecka 17A
    Żory, śląskie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Asystent

SHADOWXL DOMINIKA BUCHALIK

Folwarecka 17A

Żory

Od 2013 roku jesteśmy ekspertami w systemach i rozwiązaniach  w zakresie ochrony przeciwsłonecznej. Projektujemy, produkujemy i sprzedajemy aluminiowe zadaszenia, werandy, systemy szyb przesuwnych oraz osłon przeciwsłonecznych. Chcemy dla wszystkich tego, co najlepsze w domu.

Siła firmy SHADOWXL tkwi w jakości, innowacyjności, satysfakcji klientów oraz utalentowanych ludzi w zespole. Przywiązujemy dużą wagę do zasobów ludzkich, naszych pracowników, którzy codziennie się rozwijają. To wszystko sprawia, że jesteśmy w stanie dostarczać produkty o wysokiej jakości i stawiać czoła największym wyzwaniom na rynku europejskim. 

Asystent w biurze sprzedaży – Pracownik biurowy

Zadania jakie przed Tobą postawimy:

  • przygotowywanie wstępnych ofert handlowych
  • ewidencjonowanie zapytań ofertowych i korespondencji handlowej
  • rozliczenia finansowe projektów, fakturowanie sprzedaży
  • przygotowywanie dokumentacji towarzyszącej wystawionej fakturze,
  • prace biurowo-administracyjne wynikającymi z bieżących potrzeb biura
  • organizowanie, koordynowanie i obsługiwanie terminarza, spotkań wewnętrznych i zewnętrznych
  • opieka stroną www
  • promowanie produktu
  • pozyskiwanie nowych klientów
  • wybór najbardziej atrakcyjnej oferty oraz zakup towarów
  • prace zlecone przez Dyrekcję 

Oczekujemy że posiadasz:

  • wykształcenie wyższe
  • chęć do pracy oraz optymizm i energia w działaniu
  • doświadczenie w pracy w dziale sprzedaży lub w dziale organizacji
  • doświadczenie w finansach firmy będzie istotnym atutem
  • komunikatywność
  • zdolność samodyscypliny i organizacji czasu pracy
  • bardzo dobrą znajomość Excel , pakietu Office oraz znajomość obsługi urzadzen biurowych 
  • umiejętność i gotowość pracy z telefonem
  • konwersacyjna znajomość j. angielskiego – mile widziane 
  • czynne prawo jazdy kat. B

 

Oferujemy Ci:

  • stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
  • możliwość wykazania się inwencją i zaangażowaniem
  • możliwość awansu 
  • Wsparcie w rozwoju zawodowym 
  • podstawowe wyposażenie na stanowisku: komputer, telefon, drukarka.
  • samodzielną, stabilną i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie

Ogłoszenie archiwalne