Oferta pracy

Adecco Poland Sp. z o.o.

Asystent w Dziale Administracji

Adecco Poland Sp. z o.o.O firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ważna jeszcze 21 dni
    do: 10 lut 2021
  • Rekrutacja zdalna
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Asystent
top
Jesteś jednym z 7 mld ludzi na świecie, ale to właśnie Ty możesz mieć wpływ na otoczenie i lokalny biznes. Mamy serce do pracy. ATy? Sprawdź, czy Twoje serce bije tak samo. Dołącz do naszego zespołu. Zostań jednym z nas.


Obecnie dla jednego z naszych klientów w branży FMCG szukamy kandydata/tki na stanowisko: 

Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: ADA/AD/Wa1/A3/0121

Co Cię czeka?

  • Opieka nad samochodami ’POOL’
  • Przygotowywanie protokołów zdawczo-odbiorczych samochodów służbowych;
  • Prowadzenie dokumentacji dotyczącej samochodów służbowych;
  • Sporządzanie raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne spółki (raporty paliwowe, szkodowe);
  • Administracyjna obsługa zamówień usług zewnętrznych w systemie SAP:
  • Tworzenie zamówień na potrzeby działu, przyjmowanie faktur do system;
  • Zamawianie i wydawanie artykułów biurowych;

Czego oczekujemy?

  • Dyspozycyjność 5 dni w tygodniu, 8 h dziennie;
  • Wykształcenie wyższe (transport, ekonomia, zarządzanie);
  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
  • Zainteresowanie tematyką z zakresu zarządzania flotą samochodową i mobilnością;
  • Bardzo dobra znajomość MS Office (Excel - tabele przestawne);
  • Proaktywność w działaniu;
  • Komunikatywność;
  • Mile widziana znajomość systemu SAP, Softra.

Co Ci dajemy?

  • Płatny staż trwający do 18 miesięcy;
  • Miejsce pracy Warszawa Wilanów, praca z biura 
  • Zatrudnienie na umowę o pracę tymczasową;
  • Zdobycie wiedzy oraz umiejętności praktycznych w pracy w dużej międzynarodowej organizacji;
Inni niż wszyscy #LiczyszSieTy
  • Mamy dodatkowe
    dni wolne
  • Korzystamy
    z elastycznych godzin pracy
  • Dwa razy
    w miesiącu pracujemy
    z domu
  • Mamy wspaniałe zespoły
  • Dostajemy szkolenia na start
  • Mamy opiekę medyczną
  • Pracujemy
    w dobrych lokalizacjach
  • Jesteśmy ubezpieczeni
  • Możemy korzystać
    z oferty sportowej
  • Za darmo uczymy się języków
  • Pracujemy
    na wspólny bonus
  • Mamy świetną atmosferę pracy
top

The Adecco Group to światowy lider usług HR. Dostarcza kompleksowe rozwiązania w zakresie: od rekrutacji masowych do executive search, od consultingu HR do szkoleń, od outsourcingu HR do outsourcingu procesów, sprzedaży i produkcji. Każdego roku zapewnia pracę oraz możliwość rozwoju zawodowego dla ponad 1 miliona osób na całym świecie.
The Adecco Group w Polsce tworzą cztery wyspecjalizowane marki: Adecco, Adecco Outsourcing, Spring Professional i Modis. Należymy do czołówki najlepszych i najbardziej pożądanych Pracodawców w Polsce i na świecie o czym świadczy przyznany certyfikat Great Place to Work.

Adecco - sztandarowa marka The Adecco Group obecna na rynku od ponad 25-ciu lat. Specjalizuje się w rekrutacjach masowych i tymczasowych. Oferuje również rekrutacje stałe na stanowiska specjalistyczne i niższego szczebla. Siłą marki jest profesjonalny i doświadczony Zespół.



Sprawdź czy pasujesz!


Wybierz swoją ścieżkę kariery w HR

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
opis opis


Obecnie dla jednego z naszych klientów w branży FMCG szukamy kandydata/tki na stanowisko: 

Numer ref.: ADA/AD/Wa1/A3/0121
  • Opieka nad samochodami ’POOL’
  • Przygotowywanie protokołów zdawczo-odbiorczych samochodów służbowych;
  • Prowadzenie dokumentacji dotyczącej samochodów służbowych;
  • Sporządzanie raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne spółki (raporty paliwowe, szkodowe);
  • Administracyjna obsługa zamówień usług zewnętrznych w systemie SAP:
  • Tworzenie zamówień na potrzeby działu, przyjmowanie faktur do system;
  • Zamawianie i wydawanie artykułów biurowych;
  • Dyspozycyjność 5 dni w tygodniu, 8 h dziennie;
  • Wykształcenie wyższe (transport, ekonomia, zarządzanie);
  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
  • Zainteresowanie tematyką z zakresu zarządzania flotą samochodową i mobilnością;
  • Bardzo dobra znajomość MS Office (Excel - tabele przestawne);
  • Proaktywność w działaniu;
  • Komunikatywność;
  • Mile widziana znajomość systemu SAP, Softra.
  • Płatny staż trwający do 18 miesięcy;
  • Miejsce pracy Warszawa Wilanów, praca z biura 
  • Zatrudnienie na umowę o pracę tymczasową;
  • Zdobycie wiedzy oraz umiejętności praktycznych w pracy w dużej międzynarodowej organizacji;
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne