Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Asystent w Dziale Audytu (K/M)

MOORE Rewit Audyt Sp. z o. o. O firmie

  • lubuskie

    lubuskie
  • Ogłoszenie wygasło 21 dni temu
  • Rekrutacja zdalna
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • asystent, młodszy specjalista (Junior)

Twój zakres obowiązków

  • UDZIAŁ W BADANIACH SPRAWOZDAŃ FINANSOWYCH:

  • przygotowywanie dokumentacji oraz weryfikowanie kompletności i poprawności zgormadzonych materiałów,

  • stopniowe badanie wyznaczonych elementów sprawozdania finansowego,

  • wsparcie biegłego rewidenta w przygotowywaniu opinii z badania sprawozdania finansowego

  • WSPÓŁPRACA PRZY ZLECENIACH NIEZWIĄZANYCH Z BADANIEM SPRAWOZDAŃ FINANSOWYCH: biznes plany, analizy finansowe, opinie sądowe, wyceny, analizy due diligence, przekształcenia

  • KONTAKT Z KLIENTAMI: pozyskiwanie danych od klientów, weryfikowanie niezgodności, uzupełnianie braków

Podział czasu pracy
65%

Praca przy komputerze

20%

Bieżący kontakt z klientami i dbanie o standardy obsługi

15%

Współpraca z interdyscyplinarnym zespołem MOORE Rewit

Nasze wymagania

  • W ZAKRESIE KOMPETENCJI ZAWODOWYCH:

  • Jesteś w procesie uzyskania tytułu biegłego rewidenta lub planujesz rozpocząć zdobywanie kwalifikacji w tym roku

  • Masz co najmniej rok doświadczenia na podobnym stanowisku – asystent w dziale audytu lub księgowości

  • Posiadasz wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse, rachunkowość, ekonomia, zarządzanie) lub jesteś studentem studiów magisterskich o specjalności biegły rewident

  • Poza doskonałą znajomością Excela, świetnie radzisz sobie z innymi składnikami pakietu MS Office, w tym przede wszystkim z MS Word

  • Rozumiesz przepisy prawa (głównie podatkowego i rachunkowości) i umiesz je wykorzystywać w praktyce

  • Znasz język angielski na poziomie min. B1

  • Posiadasz prawo jazdy kat. B i jesteś czynnym kierowcą – pomimo tego, że sporo rzeczy nauczyliśmy się robić zdalnie, chcemy utrzymywać także bezpośredni kontakt z naszymi klientami, stąd ważna jest mobilność

  • W ZAKRESIE KOMPETENCJI OSOBISTYCH:

  • Nastawienie na stałe podnoszenie swoich kwalifikacji i umiejętność szybkiego przyswajania nowej wiedzy

  • Kierowanie się etyką zawodową i dbanie o najwyższe standardy pracy

  • Umiejętność pracy w zespole i branie odpowiedzialności za efekty własnej pracy

  • Analityczne podejście, umiejętność weryfikacji danych pod względem formalnym, jak i matematycznym

To oferujemy

  • Zależy nam na partnerskich relacjach, a także, a może wręcz przede wszystkim, na tym, aby nasi pracownicy czuli radość i satysfakcję z pracy oraz mieli możliwość rozwoju. W związku z tym tworzymy godne warunki pracy.

  • Stabilne zatrudnienie i współpracę w oparciu o umowę o pracę - 3 miesięczny okres próbny, następna umowa na czas nieokreślony

  • Przyjazną atmosferę pracy, szacunek i zaufanie

  • Możliwość całkowitej pracy zdalnej

  • Możliwość współpracy z ekspertami w swojej dziedzinie stale podnoszącymi swoje kompetencje

  • Ścieżka kariery pozwalająca na zwiększanie zakresu odpowiedzialności wraz z rozwojem zawodowym

  • Wszystkie narzędzia niezbędne do pracy (laptop, oprogramowanie)

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • możliwość pracy zdalnej

  • parking dla pracowników

  • bony towarowe

  • wczasy pod gruszą

Etapy rekrutacji
1

Weryfikacja kompletności dokumentów aplikacyjnych

2

Selekcja kandydatów

3

Spotkanie rekrutacyjne

4

Wybór kandydata

MOORE Rewit Audyt Sp. z o. o.

Ponad 27 lat temu założyciele Rewit pragnęli stworzyć organizację, która pomaga właścicielom i zarządom firm poznać i zrozumieć swoje finanse. Jako księgowi i biegli rewidenci chcieli słuchać i rozumieć biznes klienta po to aby nowocześnie i terminowo dostarczać wiedzę finansową o biznesie.

Dzisiaj misją MOORE Rewit jest bycie doradcą i partnerem biznesowym w zmieniającym się świecie i otoczeniu. Nowoczesna i bezpieczna rachunkowość, optymalne podatki oraz koszty, wzrost kultury biznesu oraz poziomu wiedzy biznesowej – to priorytety, które sobie wyznaczyliśmy wierząc, że ich wdrożenie przyczyni się do rozwoju nie tylko nas i naszych klientów, ale również całej społeczności.

Obecnie działamy w ośmiu biurach w Polsce (Gdańsk, Gdynia, Warszawa, Łódź, Katowice, Bielsko-Biała, Żywiec) zatrudniając prawie 150 wyjątkowych ludzi, a zarazem ekspertów w swoich dziedzinach. Jesteśmy w trakcie ewolucji z firmy rodzinnej do firmy średniej, zarządzanej procesowo, w oparciu o wypracowane, jak i tworzone od podstaw standardy. Idąc z duchem czasu i z transformacją cyfrową nie boimy się używać w naszej pracy nowych narzędzi i systemów, które usprawniają nam realizację codziennych obowiązków. Stawiamy na profesjonalizacje stanowisk, dlatego ciągły rozwój jest dla nas jedną z kluczowych wartości i celów. Według rankingu Rzeczpospolitej z 2020 roku jesteśmy w czołówce firm audytorskich w Polsce, co powoduje w nas dumę, a jednocześnie pcha do osiągania coraz lepszych wyników i ciągłego podnoszenia standardów

Przewiń do profilu firmy

Być może to Ty jesteś idealnym kandydatem? Dołącz do #MooreRewitTeam!

  • Rozpocząłeś zdobywanie uprawnień biegłego rewidenta lub planujesz to zrobić w tym roku

  • Badanie sprawozdań finansowych to to o czym marzyłeś od dziecka 😉

  • Posiadasz minimum 1 rok doświadczenia w firmie o podobnym profilu działalności (audyt, księgowość)

  • Lubisz pracować z dużą ilością danych finansowych i dokumentów (zarówno papierowych, jak i cyfrowych)

  • Masz wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse, rachunkowość, ekonomia, zarządzanie) lub jesteś studentem studiów magisterskich o specjalności biegły rewident

  • Interesuje Cię rachunkowość i znasz obowiązujące zasady sprawozdawczości finansowej

  • Świetnie posługujesz się MS Excelem i nie są Ci obce tabele przestawne czy rozbudowane formuły obliczeniowe

  • Lubisz się ciągle uczyć i podnoszenie kwalifikacji zawodowych to Twój priorytet

Jak aplikować?

Istotne jest dla nas, aby kandydat zdawał sobie sprawę z tego co na niego czeka. Dzięki temu może ocenić czy jest to rodzaj pracy, stanowisko i miejsce pracy, które mu odpowiada. Szukamy osób zmotywowanych, które wiedzą czego chcą i w jakim kierunku chcą rozwijać swoją karierę zawodową, dlatego od początku jasno przedstawiamy sprawę.

Spełniasz kryteria i dalej chcesz z nami pracować? Świetnie! Wyślij do nas swoją aplikację!

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie swojego CV w formacie PDF (nazwa pliku: imię_nazwisko_CV).

Chcesz wysłać list motywacyjny? Nie jest wymagany, ale z miłą chęcią przeczytamy co chcesz nam o sobie powiedzieć 😊 Jednakże niech to nie będzie typowy szablon, który można ściągnąć z Internetu! Opisz nam w liście motywacyjnym najciekawszą rzecz jakiej się nauczyłeś ostatnio.

W tym miejscu chcielibyśmy poinformować, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.