Oferta pracy

Asystent w dziale HR

Skamex

Skamex

Częstochowska 38

Widzew

Łódź

Twój zakres obowiązków

  • administrowanie procesami rekrutacyjnymi w wewnętrznym systemie,

  • organizacja i archiwizacja dokumentacji związanej z rekrutacją,

  • zapewnienie prawidłowego obiegu informacji,

  • redagowanie oraz publikacja ogłoszeń rekrutacyjnych,

  • nawiązywanie kontaktu telefonicznego lub mailowego z kandydatami oraz prowadzenie wstępnej rozmowy kwalifikacyjnej,

  • współpraca organizacyjna z działami Firmy,

  • przygotowywanie i archiwizowanie dokumentacji pracowniczej,

  • organizacja i przeprowadzanie spotkań rekrutacyjnych,

  • utrzymywanie pozytywnych relacji z Kandydatami,

  • rozwój w obszarze rekrutacji,

Nasze wymagania

  • Przede wszystkim chęć rozwoju w obszarze HR

  • Komunikatywność i otwartość na nowe doświadczenia

  • Wykształcenie wyższe w kierunku ZZL lub Doradztwo zawodowe i personalne

  • „Lekkie pióro”, pozwalające na tworzenie skutecznych treści ogłoszeń rekrutacyjnych,

  • Doskonała organizacja pracy

  • Swobodne posługiwanie się językiem angielskim (min. na poziomie B2)

To oferujemy

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,

  • realny wpływ na wdrażane rozwiązania,

  • możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenie kwalifikacji

  • przyjazną atmosferę i wsparcie przełożonego.

  • pakiet benefitów, m.in. prywatna opieka medyczna, karta Multisport.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

Skamex

Jesteśmy firmą o ugruntowanej pozycji w branży medycznej z płaską strukturą, która:

* Jest obecna na rynku już od prawie 30 lat,

* Zatrudnia ponad 150 pracowników, z czego część jest z nami od samego początku istnienia firmy!

* W ofercie posiada aż 14.000 produktów, 40 renomowanych, globalnych producentów!

Przewiń do profilu firmy

Nie martw się jeśli jesteś tegorocznym absolwentem, czy nie posiadasz doświadczenia, może wyróżniają Cię inne kompetencje, które pozwolą Ci się szybko wdrożyć w nową rolę.