Oferta pracy

Asystent w dziale marketingu

Franklin TempletonO firmie

Franklin Templeton

Przemysłowa 3

Poznań

Asystent w dziale marketingu

Franklin Templeton prowadzi sprzedaż na rzecz klientów indywidualnych i działania marketingowe w różnych miejscach na całym świecie. Zadaniem osoby na stanowisku Asystenta jest wspieranie oddziału ds. regionu EMEA (Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki), a konkretnie Niemiec i Austrii:

Osoba na tym stanowisku jest odpowiedzialna za:

  • zapewnienie, by zespoły ds. sprzedaży i marketingu każdego miesiąca otrzymywały na czas sprawozdania dotyczące funduszy,
  • elektroniczną obsługę komunikacji z klientami oraz promocję materiałów marketingowych i wydarzeń firmowych.

Asystent w dziale marketingu jest także w większym stopniu zaangażowany w bieżącą koordynację projektów oraz konkretne wsparcie marketingowe w obydwu krajach.

Pracując u nas będziesz odpowiedzialny/a za:

  • Aktualizację i archiwizację prezentacji i dokumentów sprzedażowych
  • Koordynację tłumaczeń materiałów marketingowych
  • Generowanie kart funduszy oraz koordynację ich zmian z działami analiz finansowych
  • Generowanie automatycznych dokumentów sprzedażowych
  • Pracę z systemem Quark: generowanie komentarzy rynkowych, profili produktów na rynek niemiecki, kontrolę jakości
  • Wysyłkę maili do klientów w systemie Marketo
  • Przygotowywanie maili, tworzenie i aktualizację szablonów maili, zarządzanie listami klientów
  • Wykonywanie bieżących zadań zlecanych przez dział ds. sprzedaży i marketingu
  • Koordynację działań marketingowych przy wdrażaniu nowych funduszy (nadzorowanie informacji z działów produktowych, kontakt z działem prawnym, współpraca z działem prawnym)
  • Aktualizacje prezentacji
  • Współpracę z działem prawnym

Szukamy kandydatów, którzy:

  • Posiadają wykształcenie wyższe
  • Posługują się językiem angielskim w mowie i piśmie na poziomie zaawansowanym. Znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem
  • Znają pakiet Microsoft Office
  • Wykazują się dbałością o szczegóły oraz rzetelnością
  • Potrafią bardzo dobrze organizować sobie pracę
  • Potrafią pracować samodzielnie i dotrzymywać terminów

Oferujemy:

  • Lokalna praca
    o globalnym zasięgu
  • Nowoczesne biuro w centrum Poznania
    (Nowy Rynek)
  • Prywatna opieka medyczna oraz ubezpieczenie
    na życie
  • Siłownia na terenie firmy
  • MultiSport Program lub MultiSport Cafeteria
  • Dostęp
    do bazy
    szkoleń
  • Programy inwestycyjne
  • Żłobek oraz przedszkole na terenie biura
  • Firmowa
    kantyna
    ze zniżkami
  • Możliwość zaangażowania się w inicjatywy społeczne

Ogłoszenie archiwalne