Oferta pracy

Asystent w zespole IT Help Desk

KPMGO firmie

KPMG

Opolska 114

Kraków

Czym zajmuje się zespół?

Zespół IT Help Desk wspiera pracowników w rozwiązywaniu bieżących problemów związanych z obsługą informatyczną w zakresie sprawnego działania sprzętu komputerowego, oprogramowania i sieci komputerowych.

Asystent w zespole IT Help Desk

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za

  • Bieżące wsparcie pracowników KPMG w zakresie rozwiązywania problemów informatycznych
  • Przygotowywanie i konfigurację stacji roboczych
  • Prace administracyjno - biurowe w dziale IT

Oczekujemy

  • Doskonałej znajomości systemów MS Windows i zaawansowanych funkcji oprogramowania MS Office
  • Umiejętności diagnozowania i rozwiązywania podstawowych problemów ze sprzętem i oprogramowaniem komputerowym
  • Znajomości zagadnień sieciowych
  • Umiejętności diagnozowania i rozwiązywania problemów
  • Dobrej znajomości angielskiego
  • Umiejętności pracy w zespole
  • Odporności na stres i umiejętności pracy pod presją czasu
  • Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku

Oferujemy

  • Możliwość doskonalenia swoich umiejętności pod okiem profesjonalistów
  • Szansę na szybki rozwój zawodowy w zakresie IT
  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia w tym pakiet benefitów
  • Dobrą atmosferę
  • Międzynarodowe środowisko pracy
  • Prestiż
KPMG Sp. z o.o., Departament People&Culture, ul. Inflancka 4A, 00-189 Warszawa

©2020 KPMG Sp. z o.o., polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością i członek globalnej organizacji KPMG składającej się z niezależnych spółek członkowskich stowarzyszonych z KPMG International Limited, prywatną spółką angielską z odpowiedzialnością ograniczoną do wysokości gwarancji. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Nazwa i logo KPMG są znakami towarowymi używanymi na podstawie licencji przez niezależne firmy członkowskie globalnej organizacji KPMG.
Kraków
Umowa o pracę

Ogłoszenie archiwalne