reklama

Praca asystent/-ka administracyjno-księgowa

Mamy dla Ciebie 172 ofert

Sprawdź oferty pracy zdalnej

Pracuj z miejsca, które najbardziej Ci odpowiada

Sprawdź
    • Poznań
    Zakres Obowiązków: Pomoc w bieżących pracach księgowych i kadrowych Wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu (Faktury sprzedaży, Faktury zakupu, wyciągi bankowe itp.) Księgowanie wpłat od kontrahentów Przygotowywanie podstawowych raportów ...
    opublikowana: 25 lutego 2021
  • Rekrutacja zdalna
    • Warszawa
    Opis stanowiska: dbanie o właściwy obieg dokumentów i korespondencji; nadzorowanie kalendarza dyrektora firmy, organizacja spotkań oraz wyjazdów służbowych; pomoc w przygotowywaniu i edytowaniu prezentacji i dokumentacji; odpowiedzialność za...
    opublikowana: 25 lutego 2021
    • Poznań
    TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW Wprowadzanie płatności krajowych i zagranicznych do systemu bankowego Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów Potwierdzanie sald z kontrahentami oraz uzgadnianie rozrachunków Windykacja należności (telefoniczna / email)...
    opublikowana: 25 lutego 2021
    • Warszawa
    Kogo zatrudnimy? Osobę z doświadczeniem w prowadzeniu spraw administracyjno-biurowych do pracy w recepcji biura i bezpośredniej współpracy z Office Managerem. Osobę, która lubi i wie, jak mieć dobry wpływ na to, że ‘rzeczy się dzieją’. Osobę...
    opublikowana: 25 lutego 2021
    • Warszawa
    Osoba zatrudniona na stanowisku Asystent/ka działu procedur administracyjnych będzie wspierała dział w realizacji codziennych zadań związanych z procedurą formalnoprawną w ramach realizacji procesu inwestycyjnego. Opis stanowiska: Przygotowywanie...
    opublikowana: 25 lutego 2021
    • Wrocław
    Zakres obowiązków: Planowanie i realizowanie zadań administracyjno-biurowych: koordynacja obiegu dokumentów, obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej, archiwizacja umów, opracowywanie pism służbowych, Organizowanie spotkań biznesowych,...
    opublikowana: 25 lutego 2021
    • Gniezno
    Zadania: wsparcie Działu Handlowego w zakresie obsługi administracyjnej wsparcie Działu Handlowego w zakresie przygotowywania projektów (marka własna) wsparcie Działu Handlowego przy obsłudze klientów kluczowych zarządzanie obiegiem dokumentów...
    opublikowana: 25 lutego 2021
    • Katowice
    Twój zakres obowiązków, Profesjonalna obsługa recepcji / sekretariatu firmy, Zarządzanie obiegiem dokumentów i korespondencji, Dbanie o zaopatrzenie biura (zakupy biurowe, sprzęt informatyczny, telefony komórkowe, zakupy spożywcze itp.), Nadzór...
    opublikowana: 25 lutego 2021
    • Grzędy (pow. piaseczyński)
    Twój zakres obowiązków, zapewnienie sprawnego funkcjonowania sekretariatu,, organizacja spotkań służbowych/okolicznościowych,, obsługa ubezpieczeń: nieruchomości, komunikacyjne, montażowe,, koordynowanie spraw związanych z przeglądami technicznymi...
    opublikowana: 25 lutego 2021
    • Belgia
    Twój zakres obowiązków, wsparcie Kierownika Budowy w codziennym funkcjonowaniu;, organizacja spraw związanych z przyjazdem pracowników oddelegowanych do pracy z Polski do Belgii;, koordynacja spraw związanych ze świadczeniami socjalnymi dla...
    opublikowana: 25 lutego 2021