reklama

Praca asystent/-ka biura zarządu, śląskie

Mamy dla Ciebie 14 ofert

Aplikacja Pracuj.pl

Przeglądaj oferty wygodniej

Pobierz
    • Gliwice
    Kilka słów o nas White Label Coders to grupa inżynierów, specjalistów IT, projektantów i kierowników projektów doświadczonych w projektowaniu i tworzeniu zaawansowanych, niestandardowych aplikacji internetowych w Angular, Node JS, PHP i Magento....
    opublikowana: 21 stycznia 2020
    • Mysłowice
    Główne obowiązki: zarządzanie biurem wsparcie zarządu w przygotowaniu dokumentacji organizacja podróży służbowych oraz spotkań tłumaczenia zarządzenie prawidłowym obiegiem dokumentów zarządzanie korespondencją zarządzanie umowami wsparcie...
    opublikowana: 21 stycznia 2020
    • Żywiec
    Wymagania: wykształcenie wyższe, minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, znajomość programów MS OFFICE, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych, bardzo dobra znajomość języka angielskiego, wysoka kultura osobista,...
    opublikowana: 21 stycznia 2020
    • Ruda Śląska, Zabrze
    TWOJE OBOWIĄZKI: weryfikacja i wprowadzanie faktur, zamówień i innych danych do systemu, ich aktualizacja, rozliczanie, skanowanie, archiwizacja, obsługa recepcji biura, połączeń telefonicznych, korespondencji pocztowej i elektronicznej oraz...
    opublikowana: 20 stycznia 2020
    • Gliwice, Ziemięcice (pow. tarnogórski), Zabrze
    Opis stanowiska : koordynacja obiegu dokumentów, prowadzenie ewidencji i archiwizacja korespondencji, planowanie i realizowanie zaopatrzenia biura, prowadzenie rozmów międzynarodowych z partnerami handlowymi, tworzenie i wysyłka ofert i...
    opublikowana: 18 stycznia 2020
    • Katowice
    Dla mojego klienta poszukuję doświadczonego asystenta. Osoba w tej roli będzie bezpośrednim wsparciem dla Dyrektora. Bardzo istotna jest znajomość języka angielskiego oraz obycie biznesowe. Informacje o kliencie Moim klientem jest firma globalna...
    opublikowana: 17 stycznia 2020
    • Katowice
    OPIS STANOWISKA Opieka nad dokumentacją formalną Firmy, koordynowanie procesu obiegu dokumentów firmowych, Prowadzenie kalendarza i organizowanie spotkań Zarządu, Przygotowywanie zakwaterowania, transportu i wsparcie w innych kwestiach...
    opublikowana: 17 stycznia 2020
    • Dąbrowa Górnicza
    Opis stanowiska: REMONIDS Medison poznasz wykonując zadania na różnych stanowiskach w Centrali; Poznając poszczególne obszary biznesowe przejmiesz odpowiedzialność za realizację pierwszych powierzonych zadań; Codzienne obowiązki wzbogaci aktywne...
    opublikowana: 17 stycznia 2020
    • Bytom
    Zakres obowiązków: organizacja pracy biura Prezesa Zarządu, prowadzenie kalendarza spotkań służbowych, tworzenie sprawozdań, raportów i prezentacji na potrzeby Prezesa Zarządu, nadzór nad dokumentami firmy oraz zapewnienie sprawnego obiegu...
    opublikowana: 17 stycznia 2020
    • Katowice
    Zakres obowiązków: Obsługa administracyjna i organizacyjna Zarządu firmy Koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji Opracowywanie raportów i zestawień Współpraca z księgowością i kadrami Przygotowywanie umów i...
    opublikowana: 16 stycznia 2020
reklama