reklama

Praca asystent/-ka biura zarządu, małopolskie

Mamy dla Ciebie 3 ofert

Aplikacja Pracuj.pl

Przeglądaj oferty wygodniej

Pobierz
    • Kraków
    Zakres obowiązków: Prowadzenie i zarządzanie kalendarzem zadań/wydarzeń i spotkań Organizacja spotkań biznesowych i podróży służbowych Przygotowanie zestawień, raportów i prezentacji Weryfikacja dokumentów pod względem merytorycznym i formalnym...
    opublikowana: 19 października 2019
    • Kraków
    Do zadań zatrudnionej osoby będzie należało: Zapewnienie kompleksowego wsparcia merytorycznego i organizacyjnego dla Biura Zarządu Przekazywanie Przełożonemu wyczerpujących informacji dotyczących realizowanych zadań oraz zgłaszanie propozycji...
    opublikowana: 17 października 2019
    • Kraków
    Do Twoich zadań należeć będzie m.in.: obsługa administracyjna sekretariatu, prowadzenie rejestru korespondencji i faktur, koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji, przyjmowanie gości i obsługa organizacyjna...
    opublikowana: 17 października 2019
reklama