Popularne w serwisie

Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • Skawina, małopolskie 2018-09-22

    Zakres zadań: bieżąca obsługa biura Zarządu spółki; koordynowanie obiegu informacji oraz dokumentów pomiędzy poszczególnymi spółkami i działami; zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą zarówno tradycyjną jak i mailową; obsługa...

  • Kraków, małopolskie 2018-09-21

    Do Twoich zadań należeć będzie: Nadzór nad obiegiem dokumentów, ich administrowanie oraz archiwizowanie; Redagowanie pism, tekstów kierowanych do klienta, jak również do zewnętrznych instytucji; Prowadzenie korespondencji handlowej z klientem...

  • Kraków, małopolskie 2018-09-21

    Scope of work / responsibilities: Manage and oversee helpdesk/functional suppport process, Able to document admininstration processes, Prepare communication, Monitor adherence to deadlines. ...

  • Kraków, małopolskie 2018-09-21

    Opis stanowiska: Wsparcie zespołu sprzedażowego w codziennych zadaniach Przygotowywanie dokumentacji do umów Prowadzenie kalendarza spotkań z klientami Nadzór na korespondencją z klientami, przekazywanie dokumentów do Kancelarii Notarialnej...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 2018-09-20

    Executive Assistant Proactively manage email where agreed. Flag emails requiring action, categorise, respond to some emails / delegate to key team members where appropriate and to the extent agreed with each member of the Global Leadership team....

  • o firmie

    Kraków, Skawina, małopolskie 2018-09-20

    Miejsce pracy: Kraków lub Czeladź Główne zadania na stanowisku: koordynacja działań prowadzonych w Regionie, w tym prowadzenie terminarza spotkań Dyrektora Regionu, weryfikacja dokumentów dostarczonych przez Klientów, koniecznych do zawarcia umów...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    asystent/-ka biura - małopolskie

    Tak, chcę!

  • Kraków, małopolskie 2018-09-20

    Opis stanowiska: Telefoniczna i e-mailowa obsługa zleceń zewnętrzych i wewnętrznych Odbieranie telefonów od klientów Obsługa procesu zamówień sprzętu zgodnie z procedurą spółki Monitoring ruchu sprzętu na podstawie zgłoszeń działu handlowego,...

  • Kraków, małopolskie 2018-09-20

    Oczekiwania: Biegła znajomość języka angielskiego Bardzo dobra obsługa komputera oraz pakietu MS Office Bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność ustalania priorytetów Zaangażowanie, rzetelność, podzielność uwagi, umiejętność pracy w zespole...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 2018-09-20

    Co będziesz robić? Na początku pracy każdemu zapewniamy szkolenie wstępne, które przygotowuje do pracy, nawet jeśli nie masz podobnego doświadczenia. Odpowiadać na pytania klientów dotyczące prostszych zagadnień związanych z użytkowaniem...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 2018-09-19

    Herbalife Nutrition Global Business Services The role: In this customer service orientated position you will support and cover our Office Coordinator and Receptionist. You will act as a first point of contact for the company, assist with...

  • Kraków, małopolskie 2018-09-19

    Za co będziesz odpowiedzialny/a? prowadzenie sekretariatu oraz kompleksowe wykonywanie prac administracyjnych związanych z działalnością firmy we współpracy z Kierownikiem Biura utrzymywanie kontaktów z dostawcami i klientami wsparcie pracy...

  • Kraków, małopolskie 2018-09-18

    Your role When did you achieve your life’s best work? Maybe it’s still to come! As the HR/ Office Assistant, you will focus on providing the best possible experience for employees, candidates, and visitors to Talixo Kraków office. The ability to...

  • Grojec (pow. chrzanowski), małopolskie 2018-09-17

    Obowiązki: Obsługa sekretariatu i prowadzenie spraw administracyjnych, Organizacja i obsługa spotkań służbowych, Dbanie o wizerunek i wygląd biura, Przyjmowanie i zarządzanie przepływem korespondencji, Dbałość o właściwy obieg dokumentów oraz...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 2018-09-17

    Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za koordynację bieżących spraw administracyjno – biurowych na potrzeby Biura Zarządu. ...

  • Kraków, małopolskie 2018-09-17

    Oferujemy: umowę o pracę pracę w dynamicznym, młodym środowisku, w prężnie rozwijającej się, wiodącej międzynarodowej firmie szkoleniowej możliwość rozwoju osobistego wyjątkową atmosferę pracy pełen pakiet szkoleń Obowiązki: bezpośredni,...

  • 4 - 6 tys. zł brutto

    Kraków, małopolskie 2018-09-16

    Zadania na stanowisku: Odpowiedzialność za organizację pracy i prawidłowe funkcjonowanie biura Zarządu Sporządzenie dokumentów i pism Wsparcie organizacyjne i administracyjne Zarządu Zarządzanie obiegiem dokumentów oraz informacji wewnątrz firmy...

  • Kraków, małopolskie 2018-09-14

    Opis stanowiska: kompleksowa obsługa biura, w tym korespondencji zarządzanie przepływem informacji i dbanie o prawidłowy obieg dokumentów dokonywanie zakupów biurowych oraz obsługa sprzętów biurowych nadzór nad powierzoną dokumentacją i jej...

  • Kraków, małopolskie 2018-09-14

    Poszukujemy osób z różnym zapleczem zawodowym, zarówno osoby bez doświadczeń, jak i wykwalifikownych pracowników. Zakres obowiazków obejmuje: Aministrowanie danymi kadrowo-płacowych Współpracę telefoniczną i mailową z firmami zagranicznymi Nadzór...

  • Kraków, małopolskie 2018-09-14

    Zadania na oferowanym stanowisku: Prowadzenie terminarza spotkań Dyrektora Oddziału, Organizacja spotkań, Koordynacja przepływu dokumentacji, Rejestracja i dystrybucja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Dekretacja oraz wysyłanie...

  • Kraków, małopolskie 2018-09-13

    Zakres obowiązków: obsługa asystencja Zarządu i biura spółki, nadzór na obiegiem dokumentów i korespondencji zewnętrznej, zarządzanie dostawami materiałów i usług administracyjnych, prowadzenie archiwum dokumentów, organizację wysyłek. ...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 2018-09-13

    Forma umowy: umowa na zastępstwo Miejsce pracy: Kraków/Centrala Obowiązki: Prowadzenie sekretariatu Dyrekcji / Zarządu Spółki poprzez obsługę kancelaryjną, prowadzenie terminarzy, przyjmowanie gości i interesantów oraz organizację wyposażenia...

  • Kraków, małopolskie 2018-09-11

    Opis stanowiska: sporządzenie analiz i raportów wynikających z realizacji zadań administracja dokumentacją w projekcie (obsługa dokumentacji, weryfikację dokumentacji, harmonogramowanie, przepływ informacji) realizacja zadań związanych z odbiorem...

  • o firmie

    Zabierzów (pow. krakowski), małopolskie 2018-08-23

    Zadania: Wsparcie w bieżących zadaniach Dyrektora działu eksportu, Wykonywanie samodzielnych projektów zleconych przez przełożonego, Prowadzenie terminarza spotkań, Prowadzenie rejestrów dokumentów oraz ich archiwizacja, Zarządzanie obiegiem...