reklama

Praca asystent/ka biura - sekretarka, Polska

Mamy dla Ciebie 19 ofert
    • Warszawa
    Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będą min.: Kontakt z rodzicami uczniów (osobisty, telefoniczny oraz mailowy) Bieżące administrowanie obiegiem dokumentów Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej Wsparcie w codziennej pracy...
    opublikowana: 17 maja 2019
    • Kraków
    You will be responsible for: Work closely with the Facility Supervisor and operations team. Be the first person of contact for our guests and employees. Organizing and facilitating meetings & appointments for senior leadership team. Coordination...
    opublikowana: 16 maja 2019
    • Warszawa
    Główne obowiązki: prowadzenie i organizowanie pracy administracyjnej wewnętrznych jednostek organizacyjnych Urzędu, w tym prowadzenie spraw organizacyjnych i terminarza spotkań członka kierownictwa Urzędu lub dyrektora departamentu,...
    opublikowana: 15 maja 2019
    • Lesznowola (pow. piaseczyński)
    Zakres obowiązków: Kompleksowa organizacja podróży Prezesa ( loty, przejazdy, hotele, transport, restauracje, ubezpieczenie, materiały do zabrania w podróż), rozliczanie delegacji Zapewnienie sprawnej i terminowej obsługi spraw zleconych przez...
    opublikowana: 14 maja 2019
    • Katowice
    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie wsparcie działu administracyjnego Kancelarii, a w szczególności: bieżąca obsługa recepcji Kancelarii (obsługa połączeń telefonicznych), ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej i...
    opublikowana: 14 maja 2019
    • Piła
    Do naszego zespołu szukamy osoby otwartej i komunikatywnej, wykazującej się dużą samodzielnością w działaniu. Nasza oferta to okazja do rozpoczęcia pracy w największej grupie medialnej w regionie, gwarantująca udział w ciekawych, nieszablonowych...
    opublikowana: 13 maja 2019
    • Gdańsk
    Codzienne zadania Zbieranie danych, ich analiza, raportowanie, tworzenie pism, prezentacji oraz podsumowań Prowadzenie kalendarza, umawianie spotkań biznesowych Archiwizowanie faktur i dokumentów Wsparcie działu kadr i płac Załatwianie spraw poza...
    opublikowana: 13 maja 2019
    • Wrocław
    Zakres obowiązków: Zapewnianie sprawnego funkcjonowania Biura, zaopatrzeniem w artykuły biurowe, współpraca z dostawcami, Zarządzanie korespondencją zewnętrzną i wewnętrzną, kontrola prawidłowego przepływu informacji oraz archiwizacja dokumentów,...
    opublikowana: 13 maja 2019
    • Kołbacz, Szczecin
    Region: zachodniopomorskie Co będzie należało do Twoich obowiązków: Bieżąca obsługa sekretariatu - obsługa centrali telefonicznej, odpowiedzialność za sprawne funkcjonowania biura Kontakt z klientami Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów i...
    opublikowana: 12 maja 2019
    • Wrocław
    Poszukujemy: zaangażowanej, ambitnej, i samodzielnej osoby do wsparcia zespołu radców prawnych w bieżącym prowadzeniu Kancelarii. Miejscem pracy pracownika będzie siedziba Kancelarii we Wrocławiu. Zakres obowiązków – pracownik odpowiedzialny...
    opublikowana: 11 maja 2019
reklama