reklama

Praca asystent/ka ds. administracyjnych, Polska

Mamy dla Ciebie 50 ofert
    • Warszawa
    zakres obowiązków wsparcie kierownictwa zespołu merytorycznego w zakresie prowadzonych projektów, w tym: formatowanie oraz archiwizacja dokumentów koordynacja korespondencji z klientami oraz fakturowanie koordynacja spotkań biznesowych oraz...
    opublikowana: 21 stycznia 2019
    • Warszawa
    Zakres odpowiedzialności: Wsparcie zespołu marketingu w procesie przygotowania i realizacji akcji promocyjnych, współpraca z doświadczonymi Produkt Managerami; Wsparcie w przygotowywaniu prezentacji oraz wizualizacji do prowadzonych projektów;...
    opublikowana: 21 stycznia 2019
    • Gdańsk
    Zakres obowiązków: Wsparcie lokalnego zespołu we wszelkich pracach i zadaniach związanych z prowadzeniem biura, obsługą administracyjną, kontaktami z firmami współpracującymi, w tym przede wszystkim: Kompleksowa organizacja pracy biura Obsługa...
    opublikowana: 21 stycznia 2019
    • Warszawa
    Zadania: Wsparcie Działu w zadaniach administracyjno - biurowych; Wsparcie Działu w procesie ofertowania prac projektowych i innych związanych z przygotowaniem inwestycji; Wsparcie Działu w przygotowywaniu analiz i raportów okresowych (np....
    opublikowana: 21 stycznia 2019
    • Warszawa
    OSOBA ZATRUDNIONA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: rejestrację faktur oraz korespondencji przychodzącej i wychodzącej; obsługę administracyjną biura: zaopatrzenie w art. biurowe i spożywcze, dbanie o porządek i wizerunek biura,...
    opublikowana: 21 stycznia 2019
    • Warszawa
    Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na danym stanowisku będzie odpowiedzialna za: wsparcie Zarządu w zakresie spraw organizacyjnych, w tym prowadzenie kalendarza spotkań, obsługę gości, organizację wyjazdów służbowych, organizację udziału w...
    opublikowana: 21 stycznia 2019
    • Tarnowo Podgórne (pow. poznański), Poznań
    POSTAL STEEL GROUP POLSKA międzynarodowa firma, lider w swojej branży zatrudni na stanowisku: ASYSTENT/KA BIURA ZARZĄDU Miejsce pracy: Tarnowo Podgórne k/Poznania „Sowia" Park Przemysłowy Nr ref.: ABZ/01/2019 ...
    opublikowana: 21 stycznia 2019
    • 2 lokalizacji
    CHARAKTERYSTYKA PRACY: Zapewnienie wsparcia administracyjnego dla managerów projektów. Przygotowywanie raportów, prezentacji, protokołów na potrzeby projektu. Zarządzanie organizacją spotkań i warsztatów. Dbałość o terminową realizację zadań oraz...
    opublikowana: 21 stycznia 2019
    • Wrocław
    odpowiedzialność za wszelkie administracyjne zadania, m. in. umawianie spotkań, wysyłanie korespondencji, tłumaczenie i archiwizacja dokumentów, rezerwacja sal konferencyjnych, organizowanie podróży służbowych i zakwaterowania, zamówienia /...
    opublikowana: 20 stycznia 2019
    • Łódź
    ZAKRES ODPOWIEDZIALNOŚCI Bieżąca organizacja dokumentów budowy Organizacja zaplecza administracyjnego Biura Budowy Przygotowywanie prezentacji i materiałów na spotkanie Udział w odbiorach technicznych Udział w koordynacjach Raportowanie przebiegu...
    opublikowana: 20 stycznia 2019
reklama