reklama

Praca asystent/ka zarządu, dolnośląskie

Mamy dla Ciebie 17 ofert
    • Wrocław
    Zakres obowiązków: Zapewnianie sprawnego funkcjonowania Biura, zaopatrzeniem w artykuły biurowe, współpraca z dostawcami, Zarządzanie korespondencją zewnętrzną i wewnętrzną, kontrola prawidłowego przepływu informacji oraz archiwizacja dokumentów,...
    opublikowana: 26 maja 2019
    • Wrocław
    Opis stanowiska: Kompleksowa obsługa biura: przyjmowanie gości, obsługa spotkań; Obsługa połączeń telefonicznych; Nadzorowanie obiegu dokumentów oraz ich archiwizacja; Prowadzenie ksiąg korespondencji przychodzącej/wychodzącej; Przygotowywanie...
    opublikowana: 26 maja 2019
    • Wrocław
    Responsibilities: As a Personal Assistant you will be responsible for the effective and best-quality support of Atos Medium, High and Top Managers in their daily business and personal or team related tasks. On this position you might have...
    opublikowana: 25 maja 2019
    • Wrocław
    Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za: 1) Prowadzenie sekretariatu Obsługa korespondencji przychodzącej do firmy i wychodzącej, Segregowanie i przekazywanie korespondencji do adresatów na terenie...
    opublikowana: 25 maja 2019
    • Wrocław
    Do obowiązków osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku będzie należało: Codzienne wsparcie Zarządu w realizacji bieżących zadań administracyjnych i Marketingowych Koordynacja procesów rekrutacyjnych Współpraca z Działem Księgowości...
    opublikowana: 23 maja 2019
    • Zielona Góra
    W związku z dynamicznym rozwojem spółki poszukujemy kandydata na stanowisko Asystent/Asystentka zarządu ds. finansów Informacje o kliencie Dla naszego klienta poszukujemy kompetentnej i sumiennej osoby, odpowiedzialnej za bieżące wsparcie zarządu...
    opublikowana: 22 maja 2019
    • Wrocław
    Do Twoich zadań będzie należało: prowadzenie archiwum dokumentów formalno-prawnych; pozyskiwanie dokumentacji urzędowej niezbędnej w procesie przetargowym; wsparcie pracy Zarządu; dbanie o prawidłowy przepływ informacji w organizacji;...
    opublikowana: 22 maja 2019
    • Wrocław
    Zadania i wyzwania na stanowisku: wsparcie Zarządu w realizacji bieżących zadań administracyjnych zarządzanie kalendarzami Członków Zarządu organizacja spotkań i podróży służbowych oraz ich rozliczanie zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentacji...
    opublikowana: 22 maja 2019
    • Wrocław
    Jakie będą Twoje zadania: tłumaczenie dokumentów służbowych, przygotowywanie prezentacji, raportów i analiz z wykorzystaniem programu Excel i Power Point redagowanie pism i wiadomości służbowych przygotowywanie i analizowanie dokumentów oraz...
    opublikowana: 21 maja 2019
    • Wrocław
    Główne zadania i obowiązki Administrowanie i zarządzanie sekretariatem. Prowadzenie kalendarza spotkań Dyrektora. Obsługa asystencka spotkań wewnętrznych i zewnętrznych. Organizacja spotkań biznesowych. Organizacja podróży służbowych rozliczanie...
    opublikowana: 21 maja 2019
reklama