Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyAsystent Zarządu
Stadion Miejski Sp. z o.o.
- Słoneczna 1, Kawaleryjskie, BiałystokBiałystok, podlaskie
- ogłoszenie wygasło 3 miesiące temu
- umowa o pracę
- pełny etat
- asystent
- praca stacjonarna
Stadion Miejski Sp. z o.o.
Słoneczna 1
Kawaleryjskie
Białystok
Twój zakres obowiązków
całokształt czynności związanych z obsługą Sekretariatu;
zapewnienia obsługi biurowej Zarządu Spółki;
prowadzenia odbioru i wysyłki korespondencji, ewidencji korespondencji, książki wysyłkowej poczty, listy obecności i ewidencji wyjść służbowych oraz ewidencji delegacji służbowych;
prowadzenia kalendarza nieobecności;
obsługi urządzeń biurowych: telefonu i kserokopiarki oraz zapewnienie ich sprawnego funkcjonowania;
redagowania pism i wykonywania czynności kancelaryjnych;
dbałości o funkcjonalność, porządek i estetykę biura oraz gabinetów Zarządu;
wykonywania innych prac, zleconych przez członków Zarządu;
nadzoru nad terminarzem spotkań, wykonywaniem zadań na czas, umawianiem spotkań i przypominaniu o nich członkom Zarządu;
współpracy z innymi działami Spółki, m. in. Konsultowanie spotkań, przekazywanie dokumentacji;
umawianie spotkań oraz narad z kontrahentami, partnerami biznesowymi, ustalaniem terminów spotkań oraz obsługą konferencji firmowych;
zaopatrzenia sekretariatu w materiały oraz artykuły niezbędne do spotkań z kontrahentami;
prowadzenia elektronicznego obiegu dokumentów;
odpowiedzialności za zawartość szafy ognioodpornej i prawidłowe przechowywanie dokumentacji.
Nasze wymagania
preferowane wykształcenie wyższe,
obsługa pakietu Microsoft Office (w szczególności Word i Excel),
język angielski w stopniu komunikatywnym,
dobra organizacja czasu pracy,
wysoka kultura osobista i dyskrecja,
odpowiedzialność i zaangażowanie w swoje obowiązki.
To oferujemy
stabilną pracę w oparciu o umowę o prace,
ubezpieczenie grupowe,
opiekę medyczną,
możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia.