Oferta pracy

Asystent Zarządu

Globtrak Polska Sp. z o.o.

  • Kielce

    Kielce, świętokrzyskie
  • ogłoszenie wygasło ponad miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • asystent
  • praca stacjonarna

Twój zakres obowiązków

  • Koordynacja poczty przychodzącej oraz wychodzącej

  • Koordynacja spraw administracyjno-biurowych w biurze oraz częściowo poza nim (np. współpraca z urzędami)

  • Kompleksowa obsługa biura

  • Archiwizacja dokumentów

  • Negocjowanie umów z dostawcami

  • Wykonywanie bieżących spraw zleconych

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe

  • Prawo jazdy kat. B – warunek konieczny

  • Doświadczenie w pracy biurowej – min. 1 rok

  • Znajomość pakietu MS Office

  • Podstawowa znajomość j. angielskiego

  • Dobra organizacja pracy

  • Chęci do podnoszenia kwalifikacji zawodowych

  • Wysoka kultura osobista

To oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę

  • Atrakcyjne wynagrodzenie (wraz z systemem premiowym)

  • Wsparcie managementu

  • Miłą i przyjazną atmosferę

Misja Globtrak Polska

Siłą naszej firmy są ludzie, którzy każdego dnia ją tworzą. Traktujemy wszystkich tak, jak sami byśmy chcieli być traktowani. Pracujemy jako kreatywny i elastyczny zespół, który rozwija swoje kompetencje po to, aby dostarczać najlepszej jakości produkty i usługi, budując najwyższą satysfakcję klientów.

O nas

W związku z dynamicznym rozwojem firma działająca w branży IT i nowych technologii poszukuje do swojego zespołu osoby odpowiedzialnej za działania administracyjno-biurowe. Globtrak Polska to jeden z dynamiczniej rozwijających się producentów oprogramowania w sektorze technologicznym. Firma prowadzi dystrybucję swoich

produktów, wykorzystując modele B2B w kanałach sprzedaży tradycyjnej. Firma działa od 2009 roku i systematycznie dąży do objęcia pozycji lidera branży zarządzania flotą pojazdów.