Oferta pracy
Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do DOM.developer Wrocław z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Sienkiewicza 28/1, 50-335 Wrocław (Pracodawca - administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę kontaktując się z nami pod adresem e-mail: [email protected]
Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Asystent Zarządu

"DOM.DEVELOPER WROCŁAW" sp. z o.o.

  • Sienkiewicza 28, Wrocław
    Wrocław, dolnośląskie
  • ważna jeszcze 9 dni
    do: 09 gru 2021
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • asystent
  • praca stacjonarna

"DOM.DEVELOPER WROCŁAW" sp. z o.o.

Sienkiewicza 28

Wrocław

Twój zakres obowiązków

  • Obsługa głównego adresu e-mail biura

  • Przygotowywanie i redagowanie notatek ze spotkań zespołu

  • Serwis bieżący drukarek, urządzeń AGD, RTV

  • Nadzór nad serwisem telefonów stacjonarnych

  • Zlecanie większych prac konserwatorskich i serwisów urządzeń biurowych.

  • Obsługa umów usługowych dotyczących pracy i organizacji biura. Odbieranie głównego telefonu stacjonarnego biura oraz udzielanie kompetentnych informacji dzwoniącemu. Przekazywanie połączeń odpowiednim pracownikom firmy.

  • Łączenie rozmów wychodzących Zarządu, odszukiwanie właściwych numerów telefonów w Internecie, aktualizacja książki telefonicznej.

  • Obsługa domofonu, przyjmowanie gości, kontrahentów i klientów Spółki.

  • Kompleksowa obsługa spotkań w Sali Konferencyjnej oraz bieżące utrzymywanie porządku w Sali Konferencyjnej

  • Przyjmowanie poczty papierowej, otwieranie, skanowanie

  • Prowadzenie elektronicznej książki korespondencji przychodzącej i wychodzącej.

  • Rozdzielanie poczty papierowej do odpowiednich osób

  • Skanowanie, pakowanie, adresowanie kopert korespondencji wychodzącej.

  • Skanowanie i ewidencja wszystkich protokołów odbioru działu sprzedaży.

  • Katalogowanie zeskanowanych protokołów odbioru działu sprzedaży i wysyłka skanów do Zarządcy, rozdzielanie oryginałów do odpowiednich segregatorów.

  • Skanowanie i ewidencja wszystkich umów.

  • Zaopatrzenie biura w artykuły biurowe, sanitarne i gastronomiczne

  • Robienie zakupów okolicznościowych

  • Doraźna pomoc innym pracownikom w pracach sekretarskich i porządkowaniu dokumentacji.

  • Znajomość strony internetowej i jej bieżących aktualizacji oraz systematyczna kontrola jej prawidłowego funkcjonowania

  • Dbanie o należyty stan sprzętu, urządzeń i wyposażenia oraz o porządek i ład w biurze.

  • Udzielanie pracownikom informacji o obecności innych osób w biurze.

  • Redagowanie prostych pism na podstawie dostępnych wzorów

  • Przechowywanie i wydawanie Klientom dokumentów przygotowanych przez poszczególne działy

  • Dbanie o prawidłowe funkcjonowanie wdrożonych w biurze spółki procedur i standardów bezpieczeństwa powierzonych danych osobowych w zakresie przepisów RODO

Nasze wymagania

  • Wykształcenie min. średnie (mile widziane z obszaru administracji i/lub księgowości)

  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego

  • Minimum 2 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku; mile widziane szczególnie w zakresie profilu firm deweloperskich lub budowlanych Dobra, praktyczna znajomość MS Office – warunek konieczny

  • Umiejętność obsługi urządzeń biurowych: ksero, skaner

  • Dokładność, sumienność, rzetelność

  • Umiejętność bezkonfliktowej komunikacji i pracy w zespole

  • Radzenie sobie z emocjami - odporność na stres

  • Autoprezentacja i wysoka kultura osobista

  • Komunikatywność i aktywność w realizacji powierzonych zadań

  • Zaangażowanie w wykonywanie powierzonych obowiązków

  • Umiejętność pracy z dużą ilością informacji, szybkość reakcji

  • Samodzielność , rzetelność i odpowiedzialność w zakresie wykonywanych zadań

To oferujemy

  • Umowa o pracę

  • Komputer z pełnym oprogramowaniem branżowym

  • Atrakcyjne wynagrodzenie z systemem premiowym

  • Udział w ciekawych projektach gwarantujących rozwój zawodowy

  • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku wrocławskim

  • Dobrą atmosferę i przyjazne środowisko pracy

O nas

Spółki z grupy kapitałowej DOM.developer powstały w 2002 roku, otwierając się na działalność w obrębie lokalnego wrocławskiego rynku mieszkaniowego ze względu na jego chłonność i atrakcyjne perspektywy rozwoju. Nasz sukces to nienaganna opinia w przekroju całej historii naszej działalności, doskonały dobór lokalizacji, doświadczenie realizatorskie oraz kadra gwarantująca sprawne, kompetentne i elastyczne kierowanie całym procesem deweloperskim. Przy projektowaniu i wykonawstwie naszych obiektów stosujemy najnowocześniejsze technologie, metody, techniki i materiały, dzięki czemu nasze inwestycje realizowane są w krótkich terminach.

Jesteśmy zrzeszeni w Polskim Związku Firm Deweloperskich [PZFD]

W przekroju 20-letniej działalności, DOM.developer nagradzano zarówno w konkursach branżowych z obszaru budownictwa i architektury, jak i w plebiscytach oraz rankingach wiarygodnych i rzetelnych podmiotów gospodarczych m.in.:

Srebrny i Złoty Certyfikat „Biała Lista” WIG

2 x Certyfikat „Przedsiębiorstwo Fair Play” KIG

2 x Certyfikat Dewelopera PZPB

Budowa Roku 2016 – Polskiego Związku Inżynierów i Techników Budownictwa

Inwestycja Mieszkaniowa Miesiąca OBIDO

Nagroda „Piękny Wrocław” – edycje 2010 i 2016

W portfolio naszych dotychczasowych inwestycji znajdują się m.in.: "Botanica Residence" vis-a-vis Ogrodu Botanicznego, wieloetapowe osiedle "Brzozowe Zacisze" na Maślicach, aparthotel "Polanica Residence", akademik komercyjny "microHOME Promenady" i wiele innych.