reklama

Praca asystentka - sekretarka, Polska

Mamy dla Ciebie 19 ofert
    • Wrocław
    Zakres obowiązków: Wspieranie Koordynatora projektu w zarządzaniu projektem i wykonywanie zleconych prac administracyjnych Przygotowywanie i aktualizowanie raportów związanych z wdrażaniem projektu Dbanie o poprawność danych wprowadzanych do...
    opublikowana: 18 stycznia 2019
    • Legnica
    Zakres obowiązków: Pomoc pracownikom w sprawach organizacyjno – administracyjnych Dbałość o sprawny przepływ dokumentów i informacji Obsługa maila ogólnego Obsługa stałych klientów wg kompetencji Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej...
    opublikowana: 18 stycznia 2019
    • Warszawa
    Miejsce pracy - Warszawa Wilanów Zawady Opis stanowiska: prowadzenie Biura współpraca z Zarządem współpraca z biurem księgowym oraz firmami kurierskimi dystrybucja, archiwizacja i zapewnienie właściwego obiegu dokumentów przygotowywanie pism,...
    opublikowana: 18 stycznia 2019
    • Warszawa
    WYMAGANIA: bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint), bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, mile widziane doświadczenie na stanowisku sekretarskim w kancelarii prawnej, umiejętność bezwzrokowego...
    opublikowana: 18 stycznia 2019
    • Warszawa
    Zakres obowiązków: organizacja pracy sekretariatu, wykonywanie zadań zleconych przez przełożonego, wsparcie procesów biznesowych w firmie, obsługa korespondencji i rozmów telefonicznych, przyjmowanie gości firmy i dbanie o wizerunek firmy,...
    opublikowana: 17 stycznia 2019
    • Kraków
    Poszukujemy osoby, której powierzymy: obsługę dokumentacji, w tym: ewidencjonowanie poczty, prowadzenie i archiwizację korespondencji oraz dokumentów koordynację obiegu dokumentów, dbanie o prawidłowy przepływ informacji wystawiane i przyjmowanie...
    opublikowana: 17 stycznia 2019
    • Warszawa
    Opis stanowiska pracy Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za organizację pracy biura, m.in. za: koordynację działań sekretariatu i jego sprawne funkcjonowanie, zarządzanie obiegiem dokumentów i informacji, zamawianie i...
    opublikowana: 15 stycznia 2019
    • Warszawa
    ZADANIA: zapewnienie prawidłowego funkcjonowania biura, wsparcie Zarządu w bieżących zadaniach, obsługa sekretariatu, obsługa bieżących spraw administracyjno-biurowych, ścisła współpraca z działem księgowym, redagowanie pism służbowych oraz...
    opublikowana: 15 stycznia 2019
    • Wrocław
    Opis stanowiska: Do zadań będzie należało prowadzenie bieżących spraw spółki. ...
    opublikowana: 15 stycznia 2019
    • Opole
    Obowiązki: Przyjmowanie korespondencji. Księgowanie faktur. Prowadzenie kasy gotówkowej Rozliczanie pracowników z zaliczek Raporty kasowe miesięczne. Obsługa sekretariatu. Kontroling finansowy. Przygotowywanie przelewów i księgowanie wyciągów....
    opublikowana: 12 stycznia 2019
reklama