reklama

Praca asystentka / asystent zarządu

Mamy dla Ciebie 26 ofert
    • Katowice
    Kluczowe zadania będą obejmowały: obsługę gości firmy, organizację spotkań na terenie firmy, obsługę telefoniczna / łączenie rozmów, obsługę korespondencji / dokumentacji przychodzącej i wychodzącej, prowadzenie odpowiednich rejestrów i...
    opublikowana: 24 czerwca 2019
    • Warszawa
    Podstawowe obowiązki: Obsługa urządzeń biurowych. Redagowanie pism, dokumentów. Obsługa i koordynacja spotkań. Rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej. Tłumaczenia pisemne i ustne. Kontrola kosztów związanych z dostawcami usług...
    opublikowana: 24 czerwca 2019
    • Poznań
    Zakres zadań Zarządzanie kalendarzem spotkań i podróży Kompleksowe organizowanie i obsługa delegacji oraz spotkań wewnętrznych, biznesowych, krajowych i zagranicznych oraz wizyt gości Współpraca z instytucjami w Polsce i zagranicą Redagowanie...
    opublikowana: 23 czerwca 2019
    • Poznań, Wysogotowo (pow. poznański)
    Do obowiązków na tym stanowisku należą: Zapewnienie płynnego obiegu dokumentów i korespondencji , prowadzenie kalendarza spotkań Rezerwacja noclegów, biletów lotniczych, usług transportowych Przygotowanie pism urzędowych, sporządzanie umów...
    opublikowana: 23 czerwca 2019
    • Legionowo
    Zakres odpowiedzialności: zapewnienie sprawnej organizacji pracy Sekretariatu Zarządu: planowanie i monitorowanie kalendarza spotkań, przyjmowanie i przekazywanie dokumentów do podpisu Zarządu, organizowanie i obsługa spotkań (materiały na...
    opublikowana: 23 czerwca 2019
    • 2 lokalizacji
    Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: prowadzenie i rejestracja korespondencji wewnętrznej oraz zewnętrznej biura, w tym dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i sprawnej komunikacji wewnętrznej, kontakt z klientami,...
    opublikowana: 22 czerwca 2019
    • Bielsko-Biała
    Dla naszego Klienta, amerykańskiej firmy będącej wiodącym dostawcą rozwiązań IT, szukamy osoby na stanowisko Office Managera . Zakres obowiązków: Koordynowanie i nadzorowanie działań związanych z organizacją pracy biura (kontakt z Kancelarią...
    opublikowana: 21 czerwca 2019
    • Warszawa
    What will be your main responsibilities? Logistic and administrative support of the management in everyday duties, Preparation and analysis of statements, reports, presentations, summaries, Organization of business meetings / business trips /...
    opublikowana: 21 czerwca 2019
    • Poznań
    Obowiązki: obsługa sekretariatu kreowanie kampanii współpraca z zewnętrznymi podwykonawcami dbanie o spójność wizerunku firm zarządzanie projektami monitorowanie działań marketingowych konkurencji i trendów na rynku koordynowanie udziału firmy w...
    opublikowana: 20 czerwca 2019
    • Warszawa
    Zadania Współpraca z jednym z dyrektorów oraz zarządzanym przez niego działem. Przygotowywanie raportów na potrzeby dyrektora oraz całego działu. Zarządzanie kalendarzem, organizacja spotkań biznesowych. Organizacja podróży służbowych krajowych i...
    opublikowana: 20 czerwca 2019
reklama