reklama

Praca asystentka biura - sekretarka, Polska

Mamy dla Ciebie 36 ofert

Aplikacja Pracuj.pl

Przeglądaj oferty wygodniej

Pobierz
    • Katowice
    Kancelaria adwokacka w Katowicach zatrudni sekretarza/-kę - asystenta/-kę. ...
    opublikowana: 15 grudnia 2019
    • Warszawa
    Szukamy osoby, która... Ma silne poczucie odpowiedzialności za wykonywane zadania – rozumie, że najważniejsza jest jakość wykonywania powierzonych zadań, profesjonalizm i wysoka kultura osobista. Potrafi dobrze zorganizować swoją pracę – wie, że...
    opublikowana: 15 grudnia 2019
    • Kraków
    Zakres obowiązków: Bezpośrednia, telefoniczna oraz e-mailowa obsługa Klientów biura Organizacja pracy sekretariatu Ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentacji Bieżące wsparcie administracyjne...
    opublikowana: 14 grudnia 2019
    • Warszawa
    Zakres obowiązków Samodzielne prowadzenie sekretariatu Prowadzenie zakupów materiałów biurowych i socjalnych Organizacja spotkań i wyjazdów Współpraca z organizacjami zewnętrznymi Kontakt z Klientami i partnerami organizacji Organizacja obiegu...
    opublikowana: 13 grudnia 2019
    • Wrocław
    Zadania: koordynowanie pracy biura, codzienna dbałość o sprawy organizacyjne obsługa gości firmy oraz spotkań prowadzenie kalendarza Dyrekcji dbałość o prawidłowy obieg informacji i dokumentów współpraca z firmami kurierskimi oraz dostawcami...
    opublikowana: 13 grudnia 2019
    • Wrocław
    ZADANIA obsługa recepcji/sekretariatu firmy mailowy i telefoniczny kontakt z klientem (wsparcie doradców w bieżącej obsłudze klientów) zarządzanie obiegiem korespondencji obsługa spotkań biznesowych w biurze dbanie o wizerunek firmy oraz o...
    opublikowana: 13 grudnia 2019
    • Biała Podlaska
    Zadania: Współpraca z osobami zarządzającymi biurem w zakresie koordynacji i asystowania w codziennych zadaniach Zarządzanie i przygotowywanie raportów biznesowych wraz z monitorowania zaległości finansowych Klientów oraz Partnerów Zarządzanie i...
    opublikowana: 13 grudnia 2019
    • Poznań, Jankowice (pow. poznański), Tarnowo Podgórne (pow. poznański)
    Twoje zadania: Prowadzenie sekretariatu Działu Zakupów (organizacja spotkań, rezerwacja lotów, hoteli, samochodów, rozliczanie kosztów podróży pracowników) Zarządzanie kalendarzem dyrektorów Działu Zakupów Wykonywanie zadań...
    opublikowana: 12 grudnia 2019
    • śląskie
    Opis stanowiska: utrzymanie prawidłowego obiegu informacji i komunikacji w firmie, wspieranie prac administracyjnych biura budowy, ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, koordynacja współpracy z dostawcami i podwykonawcami,...
    opublikowana: 12 grudnia 2019
    • Świecie
    Twoje zadania : Koordynowanie pracy sekretariatu; Bieżące przyjmowanie i obsługa gości oraz interesantów Zarządu; Zapewnianie efektywnego przepływu informacji, w tym dokumentów pomiędzy Zarządem, podległymi pionami oraz spółkami Grupy Mondi...
    opublikowana: 12 grudnia 2019
reklama