Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • o firmie

    Poznań, wielkopolskie 20.02.2018

    Poszukujemy osoby, która będzie odpowiedzialna za wspieranie i efektywne działanie sekretariatu Zarządu. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Efektywne zarządzanie kalendarzem spotkań wewnętrznych i zewnętrznych Zarządu;...

  • Kielce, świętokrzyskie 21.02.2018

    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: dokonywanie tłumaczeń pisemnych i ustnych oraz współpraca z biurami tłumaczeń prace administracyjne w sekretariacie (m.in. obsługa połączeń telefonicznych oraz ogólnego maila...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    asystentka biura zarządu z j. angielskim

    Tak, chcę!

  • Poznań (okolice), Komorniki (pow. poznański; gm. Komorniki), wielkopolskie 08.02.2018

    Zadania: wspieranie zarządu w realizacji codziennych obowiązków prowadzenie terminarza spotkań przygotowywanie zestawień, raportów, analiz redagowanie korespondencji zewnętrznej i dokumentów wewnętrznych przygotowywanie/zlecanie tłumaczeń...

  • Warszawa, mazowieckie 13.02.2018

    Kluczowe obowiązki: Obsługa zapytań i klientów na recepcji (w formie bezpośredniej i telefonicznej) Administrowanie benefitami pracowników Skanowanie dokumentów i wprowadzanie do systemu Zamawianie kateringu, materiałów biurowych Nadzorowanie...

  • Warszawa, mazowieckie 06.02.2018

    Zadania: Monitorowanie zamówień przetargowych Współpraca przy przygotowywaniu dokumentacji przetargowej - głównie w języku angielskim Wsparcie administracyjne przełożonych - nadzór nad kalendarzem, organizacja i koordynacja spotkań i eventów...

  • Poznań (okolice), wielkopolskie 21.02.2018

    Zadania: prowadzenie kalendarza oraz biura Zarządu, przygotowywanie spotkań biznesowych, udział w nich i protokołowanie przebiegu, przygotowywanie raportów i prezentacji, koordynacja obiegu dokumentów i korespondencji, zarządzanie dokumentami i...