reklama

Praca asystentka biura

Mamy dla Ciebie 476 ofert
    • Grójec
    Zakres odpowiedzialności: Ustalanie i nadzór nad harmonogramem dnia pracy dyrektora HR (prowadzenie kalendarza, optymalizacja czasowa spotkań, organizowanie wyjazdów itp.) Koordynowanie współpracy dyrektora z poszczególnymi działami firmy i ich...
    opublikowana: 23 stycznia 2019
    • Warszawa
    Rola zarządzanie kalendarzem, organizacja spotkań, organizacja podróży służbowych, wypełnianie rejestrów czasu pracy, koordynacja rozliczeń i wydatków służbowych, wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki pracy przełożonego. ...
    opublikowana: 23 stycznia 2019
    • Warszawa
    As an Executive Assistant, you will support the General Manager and the Management Team. Additionally, you will support other projects in the office as needed. Client Details Our Client is a top-notch international organisation, located in the...
    opublikowana: 22 stycznia 2019
    • Warszawa
    Celem stanowiska jest apewnienie sprawnego funkcjonowania biura od strony administracyjno-organizacyjnej oraz wsparcie pracy Zarządu Firmy w zakresie organizacyjnym i biurowym. Informacje o kliencie Naszym Klientem jest fundusz będący oddziałem...
    opublikowana: 22 stycznia 2019
    • Wrocław
    Key Responsibilities: Business Projects - support execution of Marketing overarching projects and initiatives e.g. through preparation of presentations for the meetings, management of stakeholders or ensuring all required documentation is in...
    opublikowana: 22 stycznia 2019
    • Warszawa
    zakres obowiązków Bieżące wsparcie dla Partnerów i Dyrektorów w zakresie prowadzonych projektów (m.in. obsługa korespondencji, spotkań, aktualizacja informacji w bazach danych, organizacja podróży służbowych, itp.) Wsparcie Działu w edycji...
    opublikowana: 22 stycznia 2019
    • Warszawa
    Poszukujemy skrupulatnej osoby która zajmowałaby się obiegiem dokumentacji w firmie, rozważymy też kandydatury osób z małym doświadczeniem lub bez doświadczenia. Do obowiązków asystenta(ki) ds administracyjnych należeć będzie: organizacja obiegu...
    opublikowana: 22 stycznia 2019
    • Warszawa
    zadania sprawne koordynowanie pracy recepcji kontakt z dostawcami organizacja podróży służbowych wsparcie w organizacji eventów, imprez okolicznościowych zarządzanie korespondencją dokonywanie krótkich, prostych tłumaczeń z języka angielskiego...
    opublikowana: 22 stycznia 2019
    • Warszawa
    zadania obsługa recepcji w centrum szkoleniowym: witanie i obsługa gości, dbanie o właściwe przygotowanie sal szkoleniowych prowadzenie ewidencji stanów magazynowych i zużycia produktów spożywczych w systemie reagowanie i ewentualne zgłaszanie...
    opublikowana: 22 stycznia 2019
    • Trutnowy (pow. gdański)
    Opis stanowiska : Realizowanie prac wspomagających bieżące funkcjonowanie biura Spółki: Prowadzenie rejestrów związanych z obiegiem dokumentów, Wprowadzanie i opisywanie faktur, Archiwizacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Wsparcie...
    opublikowana: 22 stycznia 2019
reklama