Popularne w serwisie

Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • Poznań, wielkopolskie 2018-12-13

    Zakres obowiązków: przejmiesz te zadania, które możesz wykonać samodzielnie lub częściowo z moją pomocą – będziesz zdobywać nowe skille i sporo się uczyć; pomożesz mi w realizacji codziennych obowiązków we wszystkich obszarach działania...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 2018-12-13

    Main responsibilities: Supports the Management Team in administrative tasks; Manages calendar in Outlook; Arranges and coordinates meetings; Organizes business trips (travel management); Creates monthly expense reports; Supports team events and...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-12-13

    Nr ref: 87/ASD/2018 Miejsce pracy: Biuro Zarządu Warszawa Zakres zadań: zarządzanie obiegiem dokumentów, korespondencji i nadzór nad terminowością wykonywanych czynności zapewnienie sprawnej obsługi Recepcji obsługa połączeń telefonicznych...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    asystentka prezesa

    Tak, chcę!

  • Poznań, wielkopolskie 2018-12-13

    Oczekujemy: wyższego wykształcenia; podstawowej wiedzy z zakresu kadr i księgowości; rzetelności i terminowości; bardzo dobrej organizacji pracy, inicjatywy i samodzielności w działaniu; mile widziane doświadczenie w pracy administracyjnej;...

  • Bydgoszcz, kujawsko-pomorskie 2018-12-13

    Zakres obowiązków obejmuje: bieżące wsparcie administracyjno-organizacyjne biura zarządzanie kalendarzem Zarządu zarządzanie flotą zapewnienie prawidłowego i sprawnego obiegu korespondencji, dokumentów i informacji sporządzanie pism, wniosków,...

  • 3 lokalizacje 2018-12-13

    Responsibilities: As a Personal Assistant you will be responsible for the effective and best-quality support of Atos Medium, High and Top Managers in their daily business and personal or team related tasks. On this position you might have...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-12-12

    Rola zarządzanie kalendarzem, organizacja spotkań, organizacja podróży służbowych, wypełnianie rejestrów czasu pracy, koordynacja rozliczeń i wydatków służbowych, wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki pracy przełożonego. ...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-12-12

    Zgłoś się do nas jeśli: Jesteś dyspozycyjny/a i posiadasz umiejętności komunikacyjne, Cechujesz się odpornością na stres, wielozadaniowością i szybkością w działaniu, Masz doświadczenie na podobnym stanowisku min. 3 lata, Posiadasz wykształcenie...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 2018-12-12

    Opis Stanowiska: tworzenie raportów i zestawień, koordynacja przepływu informacji pomiędzy dyrektorem, a pracownikami, bieżąca oraz okresowa kontrola i analiza działań pracowników działu, uczestnictwo w spotkaniach w celu sporządzania notatek...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-12-12

    Obowiązki: Profesjonalna obsługa recepcji/archiwum Dbanie o estetykę przestrzeni biurowej Organizowanie i nadzorowanie prac administracyjno-biurowych Realizacja zakupów związanych z funkcjonowaniem biura Realizacja zadań zleconych przez Zarząd...

  • Szczecin, zachodniopomorskie 2018-12-12

    Numer referencyjny: AZ/SZ/12/18 Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za: Zapewnienie sprawnego funkcjonowania pracy Biura Zarządu (zarządzanie korespondencją, zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów i przepływu...

  • o firmie

    Poznań (okolice), wielkopolskie 2018-12-12

    Zakres obowiązków : Prowadzenie sekretariatu, Prowadzenie terminarza oraz obsługa spotkań Zarządu Spółki, Rejestracja korespondencji wychodzącej i przychodzącej, Rozdzielanie przychodzących pism i faktur do właściwych działów firmy, Czuwanie nad...

  • Poznań, wielkopolskie 2018-12-12

    Your key responsibilities: We are creating a new Regional Finance Hub team in Poznan who will be part of a global network of regional Finance hubs responsible for Planning & Reporting and Close & Control activities as well as more complex...

  • Augustów, podlaskie 2018-12-11

    Poszukujemy osoby z: wykształceniem wyższym bardzo dobrą znajomością języka angielskiego zdolnościami organizacyjnymi i umiejętnością wyznaczania priorytetów doskonałymi umiejętnościami interpersonalnymi samodyscypliną (wywiązywanie się z ważnych...

  • dolnośląskie 2018-12-11

    Opis stanowiska: Wyszukiwanie i pozyskiwanie klientów oraz budowanie z nimi długoterminowych relacji. Wsparcie procesu sprzedaży. Raportowanie i współpraca z dyrektorem handlowym, ...

  • Łódź, łódzkie 2018-12-11

    Zakres obowiązków obejmuje: wspieranie dyrektora w bieżących działaniach biznesowych, organizacyjnych oraz reprezentacyjnych; dbanie o terminowe realizowanie zadań; zarządzanie kalendarzem przełożonego; organizowanie spotkań wewnętrznych i...

  • Łódź (okolice), Lućmierz-Las (pow. zgierski), łódzkie 2018-12-11

    Zakres odpowiedzialności: Wsparcie codziennej pracy Dyrektora Zakładu, m.in. przygotowywanie raportów, zestawień, prezentacji, prowadzenie kalendarza spotkań etc. Koordynacja obiegu dokumentów i korespondencji w firmie oraz archiwizacja...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-12-11

    Zakres obowiązków: Dbałość o dobry wizerunek firmy – współpraca w tym zakresie z działem marketingu Ustalanie i nadzór nad harmonogramem dnia pracy Prezesa Zarządu (prowadzenie kalendarza, optymalizacja czasowa spotkań, wyjazdów itp.) Zapewnienie...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-12-11

    WSPARCIE W ZAKRESIE PLANOWANIA I ORGANIZACJI PRACY PREZESA, ZARZĄDZANIE KALENDARZEM SPOTKAŃ, ZARZĄDZANIE OSOBISTYM KONTEM LINKEDIN PREZESA, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTACJI, MATERIAŁÓW NA SPOTKANIA, PISM, PREZENTACJI POWER POINT, ZESTAWIEŃ, RAPORTÓW...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-12-11

    Pracując w naszym zespole Twoimi zadaniami będą: zapewnianie wsparcia organizacyjnego dla Dyrektora Oddziału prowadzenie kalendarza, organizowanie spotkań, wykonywanie drobnych tłumaczeń dbanie o wizerunek biura oraz jego prawidłowe...

  • Kraków (okolice), Miechów (okolice), Słomniki, Prandocin-Iły (pow. krakowski), małopolskie 2018-12-11

    Twoje zadania: wsparcie w zakresie planowania i organizacji pracy Prezesa, zarządzanie kalendarzem spotkań, wsparcie w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, przygotowywanie dokumentacji, materiałów na spotkania, pism, prezentacji, zestawień,...

  • Poznań, Suchy Las (pow. poznański), wielkopolskie 2018-12-10

    Zakres obowiązków: Wsparcie organizacyjne biura Zarządu; Koordynacja zlecanych projektów; Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji; Przygotowywanie raportów oraz zestawień na potrzeby Zarządu; Współpraca z pozostałymi działami firmy;...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 2018-12-10

    Description: Regulatory Strategy and Business Change division is looking for 2 dedicated and skilled individuals for the position of Personal Assistant to join the team in Wroclaw. You will be working closely with Senior Management and Directors...

  • Kraków, małopolskie 2018-12-10

    WORKPLACE: Kraków YOUR RESPONSIBILITIES: Overall responsibility for Managing Director PL and CE Customer Director Managing calendars, answering and responding to calls/emails Monitoring deadlines Managing documentation, data and information...

  • Poznań (okolice), Sierosław (pow. poznański), wielkopolskie 2018-12-10

    Opis stanowiska: Wsparcie Dyrektora Działu Sprzedaży w bieżącym zarządzaniu zespołem handlowców: Przedstawicieli Medycznych, Farmaceutycznych i KAMów Wsparcie w kontaktach z kluczowymi klientami Udział w planowaniu oraz budżetowaniu Nadzór nad...

  • Kalisz, Opatówek (pow. kaliski), wielkopolskie 2018-12-10

    Zakres odpowiedzialności obejmuje: gromadzenie i analizowanie informacji o rynku, monitorowanie działań konkurencji, śledzenie trendów, przygotowywanie syntezy zgodnie z potrzebami Prezesa Zarządu, przygotowywanie własnych propozycji i...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-12-10

    Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za: Obsługę połączeń telefonicznych oraz korespondencji przychodzącej i wychodzącej Prowadzenie rejestru kancelaryjnego Zamawianie materiałów biurowych, artykułów spożywczych oraz utrzymywanie tych...

  • Złotów, wielkopolskie 2018-12-10

    Zakres obowiązków: Dbanie o sprawne i prawidłowe funkcjonowanie sekretariatu oraz o jego wizerunek, Dbanie o prawidłowy przepływ informacji i obieg dokumentów (w tym obsługa poczty), Efektywne zarządzanie kalendarzem spotkań, Organizacja i...

  • o firmie

    Piaseczno, Warszawa (okolice), mazowieckie 2018-12-10

    Zadania: Organizacja spotkań oraz wyjazdów służbowych - głównie zagranicznych, Koordynacja wydarzeń firmowych (rezerwacja miejsca oraz sprzętu, przygotowanie i dystrybucja zaproszeń oraz materiałów itp.), Wsparcie przełożonego w sprawach...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 2018-12-10

    Twoje główne zadania: codzienne wsparcie Zarządu w zakresie zadań administracyjno – organizacyjnych dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji kontakt w sprawach bieżących z kontrahentami, kancelariami prawnymi oraz innymi działami Spółki prowadzenie...

  • o firmie

    Polkowice, dolnośląskie 2018-12-10

    Co będziesz robić: przygotowywać raporty, prezentacje, opracowywać zlecone materiały i analizy, organizować spotkania oraz podróże służbowe, przygotowywać agendy oraz notatki ze spotkań, weryfikować dokumenty handlowe pod względem formalnym i...