reklama

Praca asystentka zarządu

Mamy dla Ciebie 114 ofert

Sprawdź oferty pracy zdalnej

Pracuj z miejsca, które najbardziej Ci odpowiada

Sprawdź
    • mazowieckie
    Zakres obowiązków: Wsparcie Zarządu spółki w codziennej pracy Zarządzanie kalendarzem i organizacja spotkań członków Zarządu Obsługa sekretariatu biura zarządu, zarządzanie pocztą i dokumentami obiegowymi Organizacja podróży służbowych krajowych...
    opublikowana: 3 sierpnia 2020
    • Poznań
    Zadania: Prowadzenie kalendarza, umawianie spotkań biznesowych członków Zarządów, Prowadzenie korespondencji, nadzór nad obiegiem dokumentów, podstawowa weryfikacja umów, Udział w spotkaniach, przygotowanie raportów, podsumowań, Budowanie...
    opublikowana: 3 sierpnia 2020
    • Klaudyn (pow. warszawski zachodni)
    Zadania na stanowisku: Ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej Przekazywanie korespondencji pracownikom biura oraz kolportowanie jej do innych lokalizacji w ramach Grupy Dbałość o wizerunek i estetykę biura oraz sal konferencyjnych...
    opublikowana: 3 sierpnia 2020
    • Warszawa
    Naszym Kandydatom chcemy zaoferować: ciekawą pracę w międzynarodowej i wiodącej na rynku zarządzania nieruchomościami organizacji możliwość stałego rozwijania własnej wiedzy i kompetencji udział w ciekawych projektach globalnych i lokalnych...
    opublikowana: 3 sierpnia 2020
    • Chorzów
    Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksową organizację pracy biura. Przede wszystkim nadzór nad prawidłowym przepływem informacji i obiegiem dokumentów w ramach Spółki: zarządzaniem kalendarzem spotkań oraz przygotowywaniem,...
    opublikowana: 3 sierpnia 2020
    • Wrocław
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Organizacja spotkań wewnętrznych i zewnętrznych, Organizacja eventów firmowych, Wspomaganie Dyrektora Zakładu w realizowaniu bieżących zadań, Współpraca z klientami, kontrahentami i instytucjami zewnętrznymi, Dbałość o...
    opublikowana: 3 sierpnia 2020
    • Wrocław
    Opis stanowiska: Organizacja i prowadzenie sekretariatu Zarządu Spółki, Przygotowanie i wdrażanie odpowiednich procedur oraz usprawnień dotyczących pracy biura, Współpraca z innymi działami firmy oraz zapewnienie sprawnego przepływ informacji,...
    opublikowana: 3 sierpnia 2020
    • Poznań
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: kompleksowa organizacja pracy biura: obsługa telefoniczna i mailowa biura, rejestracja i archiwizacja dokumentów, koordynowanie obiegu dokumentów, redagowanie pism, prowadzenie zestawień, sprawozdawczość,...
    opublikowana: 3 sierpnia 2020
    • 2 lokalizacji
    Your duties Organization of the work of the management office Translation of documents and interpretation during meetings and conferences Booking accommodation, organizing the stay of the board and company guests Management of meetings in the...
    opublikowana: 3 sierpnia 2020
    • Wrocław
    Main areas of responsibility Maximize output from the CFO-function by facilitating good working practices, including: Planning and execution of recurrent management meetings for CFO functions management team Assisting in the follow up on agreed...
    opublikowana: 3 sierpnia 2020
reklama