Asystentka Administracyjna

Berlitz PolandO firmie

  • Łódź

    łódzkie
  • Ogłoszenie wygasło 4 lat temu
  • Asystent

Berlitz Poland Sp. z o.o. poszukuje osoby na stanowisko

Asystentki Administracyjnej

Miejsce pracy: Łódź

Wymagania:

  • doświadczenie w pracy min. 6 miesięcy;
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego;
  • minimum średnie wykształcenie;
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office;
  • zaangażowanie i dokładność;
  • umiejętność pracy pod presją czasu;
  • umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy;
  • znajomość obsługi sprzętu biurowego.

Obowiązki:

  • bezpośredni, telefoniczny oraz mailowy kontakt z Klientami;
  • obsługa bieżących spraw administracyjno-biurowych
  • wsparcie pozostałych pracowników w ich codziennej pracy;
  • obsługa korespondencji;
  • archiwizacja dokumentów;
  • tworzenie, edycja i formatowanie dokumentów;

Oferujemy:

  • pracę w dynamicznym, młodym środowisku, w prężnie rozwijającej się, wiodącej firmie szkoleniowej;
  • możliwość rozwoju osobistego;
  • wyjątkową atmosferę pracy.

 

Zainteresowane osoby, które spełniają wymagania, proszone są o wysłanie aplikacji (CV)
za pomocą przycisku do aplikowania w ciągu 14 dni od daty ogłoszenia.

Zastrzegamy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

* Prosimy o dopisanie klauzuli: ” Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. Nr 133 poz.833).”

Berlitz Poland Sp. z o.o. poszukuje osoby na stanowisko

Asystentki Administracyjnej

Wymagania:

  • doświadczenie w pracy min. 6 miesięcy;
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego;
  • minimum średnie wykształcenie;
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office;
  • zaangażowanie i dokładność;
  • umiejętność pracy pod presją czasu;
  • umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy;
  • znajomość obsługi sprzętu biurowego.

Obowiązki:

  • bezpośredni, telefoniczny oraz mailowy kontakt z Klientami;
  • obsługa bieżących spraw administracyjno-biurowych
  • wsparcie pozostałych pracowników w ich codziennej pracy;
  • obsługa korespondencji;
  • archiwizacja dokumentów;
  • tworzenie, edycja i formatowanie dokumentów;

Oferujemy:

  • pracę w dynamicznym, młodym środowisku, w prężnie rozwijającej się, wiodącej firmie szkoleniowej;
  • możliwość rozwoju osobistego;
  • wyjątkową atmosferę pracy.

 

Zainteresowane osoby, które spełniają wymagania, proszone są o wysłanie aplikacji (CV)
za pomocą przycisku do aplikowania w ciągu 14 dni od daty ogłoszenia.

Zastrzegamy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

* Prosimy o dopisanie klauzuli: ” Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. Nr 133 poz.833).”

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy