Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Asystentka/Asystent Biura i Działu Marketingu

Starpharma Sp. z o.o.O firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ogłoszenie wygasło 16 dni temu
  • Pełny etat
  • Asystent

www.starpharma.pl; www.zdrowylizak.pl

Jesteśmy jedną z najszybciej rozwijających się firm na rynku Europy Środkowo-Wschodniej w obszarze wytwarzania i sprzedaży słodyczy funkcjonalnych, wyrobów medycznych oraz suplementów diety. Spółka funkcjonuje na polskim rynku od 10 lat. Jesteśmy obecni w największych sieciach aptek, jak również w kluczowych drogeriach oraz hipermarketach w Polsce.W związku z dynamicznym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:

Asystentka/Asystent Biura i Działu Marketingu

Główne zadania:

  • wsparcie asystenckie Biura i Działu Marketingu oraz współpraca przy strategicznych projektach firmy
  • planowanie, koordynacja i wdrażanie powierzonych projektów, przygotowanie raportów i analiz rynku
  • współpraca z dostawcami projektów graficznych i drukarniami
  • organizacja spotkań, szkoleń, warsztatów, kontakt z organizatorami
  • organizacja i obsługa wyjazdów służbowych: rezerwacja hoteli, biletów lotniczych, współpraca z firmami cateringowymi, rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych
  • współpraca w organizacji kontroli obiegu dokumentów w firmie, koordynowanie wysyłek materiałów, sprzętu, rezerwacji zewnętrznych, obsługa połączeń telefonicznych
  • współpraca z firmami kurierskimi i dostawcami usług, przyjmowanie, przygotowywanie i nadawanie korespondencji oraz przesyłek
  • administracja i obsługa urządzeń biurowych w tym drukarek i skanerów
  • organizacja biura, prowadzenie dokumentacji firmowej, administrowanie korespondencją
  • organizacja i prowadzenie kalendarza spotkań, obsługa gości, dbanie o porządek i wygląd biura

Oczekujemy:

  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i w piśmie
  • biegłości w pracy na komputerze w zakresie korzystania z Internetu i oprogramowania Microsoft Office™ (Word™,Excel™ i PowerPoint™) w tym także umiejętności przygotowania zestawień, analiz i raportów
  • dobrej organizacji pracy, umiejętności planowania, punktualności
  • komunikatywności i nastawienia na realizację celów
  • gotowości do rozwoju i ciągłego doskonalenia swoich kompetencji
  • umiejętności radzenia sobie ze stresem i zdolności do efektywnej pracy pod presją czasu
  • energii, zaangażowania oraz motywacji do pracy

Oferujemy:

  • pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • ambitne wyzwania, możliwości rozwoju kompetencji w zakresie marketingu i analizy rynku
  • atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia
  • komputer i telefon służbowy

 

Ogłoszenie archiwalne