Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Asystentka/Asystent Biura

SMART FACTOR sp. z o.o.O firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa o pracę, Umowa zlecenie, Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Asystent

Od 2017 z sukcesem wdrażamy innowacyjne rozwiązania z obszaru pozyskiwania, analizy i prezentacji danych przestrzennych z wykorzystaniem autorskich mobilnych systemów mapowania oraz systemu klasy Asset Management - SmartGEM. Dzięki opracowanym przez nasz Zespół technologiom wspieramy miasta aby stały się bardziej „inteligentne”, a nasi klienci umieli w pełni wykorzystywać potencjał danych przestrzennych, w tym danych obrazowych i lidarowych. 
 

Asystentka/Asystent Biura

Opis stanowiska:

  • Profesjonalna obsługa recepcji.
  • Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej wraz z rejestracją w systemie, zapewnienie właściwego obiegu dokumentów w firmie.
  • Wstępny opis dokumentów księgowych.
  • Zamawianie niezbędnych artykułów spożywczych i biurowych oraz nadzór nad magazynkiem materiałów.
  • Zaopatrzenie w sprzęt, urządzenia i materiały zgodnie z wewnętrznymi procedurami, nadzór nad ich prawidłowym funkcjonowaniem.
  • Obsługa obiektu – dbanie o prawidłowe funkcjonowanie urządzeń i instalacji, organizowanie napraw, remontów, przeglądów. Nadzór nad pracą Podwykonawców.
  • Organizacja podróży służbowych, rezerwacja biletów i hoteli dla pracowników.
  • Zapewnienie właściwego funkcjonowania zaplecza administracyjnego biura.
  • Zapewnienie administracyjnego wsparcia naszym Pracownikom oraz bieżąca współpraca przy codziennych obowiązkach Zespołu.
  • Zarządzanie powierzchnią biura, organizowanie stanowisk pracy dla nowych osób.
  • Utrzymywanie relacji z zewnętrznymi dostawcami i partnerami obsługującymi biuro.
  • Archiwizacja dokumentów.
  • Inwentaryzacje - przygotowywanie i nadzór.

Wymagania:

  • Dobra znajomość pakietu MS Office, obsługa urządzeń biurowych.
  • Umiejętność pracy nad wieloma zadaniami jednocześnie.
  • Dokładność i rzetelność wykonywanych prac.
  • Samodzielność w działaniu.
  • Komunikatywność oraz duże zdolności organizacyjne.
  • Chęć i łatwość uczenia się.
  • Wysoka kultura osobista, energia i pozytywne nastawienie.
  • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.
  • Znajomość podstawy księgowości będzie dodatkowym atutem.

 

 

Oferujemy:

  • Elastyczny czas pracy, do wyboru - 7.30-15.30, 8-16, 9-17
  • Dużą samodzielność.
  • Profesjonalny sprzęt i narzędzia do pracy.
  • Pracę w doświadczonym, przyjaznym i skoncentrowanym na sukcesie Zespole
  • Stabilne zatrudnienie w Spółce tworzącej własne produkty.
  • Współpracę w oparciu o różne, dopasowane do potrzeb, formy zatrudnienia.
  • Możliwość ciągłego rozwoju zawodowego
  • Ciekawe i zróżnicowane obszarowo projekty.

 

Aplikuj poprzez przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne