Oferta pracy

Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Hirsch Warsaw Sp. z.o.o. z siedzibą w Warszawie przy Al. Krakowska 113 (Pracodawca, Administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę/Administratora danych Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Asystentka/Asystent biura

HIRSCH WARSAW sp. z o.o.O firmie

  • Aleja Krakowska 113
    Warszawa, mazowieckie
  • Ważna jeszcze 21 dni
    do: 18 sie 2021
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Asystent

HIRSCH WARSAW sp. z o.o.

Aleja Krakowska 113

Warszawa

HIRSCH WARSAW sp. z o.o.

Hirsch Warsaw Sp. z.o.o. wchodzi w skład grupy Hirsch International i jest jedną z czołowych firm świadczących profesjonalne i kompleksowe usługi budowlane na terenie Polski oraz Europy.

Realizujemy inwestycje w charakterze wykonawcy robót wykończeniowych na inwestycjach nowo budowanych, remontowanych i aranżacjach „pod klucz”. Poprzez ekonomiczną organizację oraz nowoczesny sposób zarządzania utrzymujemy się pewnie na rynku od 1996 roku.

Asystentka/Asystent biura

Miejsce pracy: Warszawa

ZAKRES ZADAŃ:

  • Przygotowywanie wynagrodzeń (polska i niemiecka lista płac, kwoty do umów zlecenie, rozliczenie podatku niemieckiego,  kontrola list płac)
  • Prowadzenie dokumentacji projektów (teczka budowy, korespondencja)
  • Rozliczenia projektów, gwarancje, oświadczenia
  • Rozliczenia podatków zagranicznych
  • Umowy o pracę (dokumenty o zatrudnienie, aneksy, oddelegowania, teczki z aktami osobowymi)
  • Kontrola urlopów i wniosków urlopowych
  • Dokumentacja pracowników oddelegowanych (ZOLL,US-3, US-35)
  • Poczta, książka korespondencyjna
  • Rezerwacja hoteli, zakwaterowania pracowników
  • Faktury sprzedaży - wystawianie, kontrola płatności
  • Ewidencja przebiegu pojazdów – kontrola
  • Sprawy związane z leasingiem (przygotowanie dokumentów, kontrola)
  • Sprawy związane z bankiem (przygotowanie przelewów PLN/EURO, wnioski, korespondencja)
  • Pisma firmowe
  • Zaopatrzenie w materiały biurowe
  • Zapewnienie sprawnej i profesjonalnej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej poprzez codzienną weryfikację korespondencji przychodzącej (mailowej i listownej)
  • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy oraz biura
  • Sprawy bieżące

NASZE WYMAGANIA:

  • Znajomość języka niemieckiego i/lub angielskiego na poziomie min. B2
  • Wykształcenie średnie lub wyższe,
  • Biegła obsługa pakietu MS Office
  • Doświadczenie w pracy biurowej, min. 5 lat
  • Zdolności interpersonalne,
  • Sumienność oraz dotrzymywanie terminów

OFERUJEMY:

  • Pracę w stabilnej firmie, która działa na polskim rynku od 25 lat
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Możliwość uczestniczenia w ciekawych projektach zagranicznych
  • Umowę o pracę
  • Możliwość rozwoju i zdobycia doświadczenia


Hirsch Warsaw Sp. z.o.o. wchodzi w skład grupy Hirsch International i jest jedną z czołowych firm świadczących profesjonalne i kompleksowe usługi budowlane na terenie Polski oraz Europy.

Realizujemy inwestycje w charakterze wykonawcy robót wykończeniowych na inwestycjach nowo budowanych, remontowanych i aranżacjach „pod klucz”. Poprzez ekonomiczną organizację oraz nowoczesny sposób zarządzania utrzymujemy się pewnie na rynku od 1996 roku.

Asystentka/Asystent biura

ZAKRES ZADAŃ:

  • Przygotowywanie wynagrodzeń (polska i niemiecka lista płac, kwoty do umów zlecenie, rozliczenie podatku niemieckiego,  kontrola list płac)
  • Prowadzenie dokumentacji projektów (teczka budowy, korespondencja)
  • Rozliczenia projektów, gwarancje, oświadczenia
  • Rozliczenia podatków zagranicznych
  • Umowy o pracę (dokumenty o zatrudnienie, aneksy, oddelegowania, teczki z aktami osobowymi)
  • Kontrola urlopów i wniosków urlopowych
  • Dokumentacja pracowników oddelegowanych (ZOLL,US-3, US-35)
  • Poczta, książka korespondencyjna
  • Rezerwacja hoteli, zakwaterowania pracowników
  • Faktury sprzedaży - wystawianie, kontrola płatności
  • Ewidencja przebiegu pojazdów – kontrola
  • Sprawy związane z leasingiem (przygotowanie dokumentów, kontrola)
  • Sprawy związane z bankiem (przygotowanie przelewów PLN/EURO, wnioski, korespondencja)
  • Pisma firmowe
  • Zaopatrzenie w materiały biurowe
  • Zapewnienie sprawnej i profesjonalnej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej poprzez codzienną weryfikację korespondencji przychodzącej (mailowej i listownej)
  • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy oraz biura
  • Sprawy bieżące

NASZE WYMAGANIA:

  • Znajomość języka niemieckiego i/lub angielskiego na poziomie min. B2
  • Wykształcenie średnie lub wyższe,
  • Biegła obsługa pakietu MS Office
  • Doświadczenie w pracy biurowej, min. 5 lat
  • Zdolności interpersonalne,
  • Sumienność oraz dotrzymywanie terminów

OFERUJEMY:

  • Pracę w stabilnej firmie, która działa na polskim rynku od 25 lat
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Możliwość uczestniczenia w ciekawych projektach zagranicznych
  • Umowę o pracę
  • Możliwość rozwoju i zdobycia doświadczenia

Ogłoszenie archiwalne