Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyAsystentka / Asystent Biura Zarządu i Administracji
Polskie Ratownictwo Okrętowe Sp. z o.o.
- Miodowa 26, Orłowo, GdyniaGdynia, pomorskie
- ogłoszenie wygasło 18 dni temu
- umowa o pracę
- pełny etat
- asystent
- praca stacjonarna, praca hybrydowa
- Praca od zaraz
- rekrutacja zdalna
Polskie Ratownictwo Okrętowe Sp. z o.o.
Miodowa 26
Orłowo
Gdynia
Twój zakres obowiązków
Kompleksowa obsługa biura Zarządu Spółki.
Prowadzenie sekretariatu i kancelarii Spółki.
Przygotowywanie i tłumaczenie dokumentów, pism dla Zarządu Spółki.
Przygotowywanie uchwał i innych wewnętrznych aktów normatywnych.
Obsługa Pełnomocnika Wspólnika w Spółce.
Prowadzenie kalendarza spotkań Prezesa Zarządu.
Obsługa spotkań biznesowych.
Organizacja podróży służbowych.
Prowadzenie spraw związanych z administracją, łącznością oraz zaopatrzeniem.
Przygotowywanie materiałów reklamowych i informacyjnych.
Koordynowanie i autoryzacja treści umieszczanych na dwujęzycznej stronie internetowej Spółki.
Prowadzenie konta Facebook/Instagram.
Nadzór nad archiwum zakładowym.
Obsługa/przygotowywanie dokumentacji KRS.
Pełnienie funkcji Archiwisty Zakładowego.
Nasze wymagania
Wykształcenie co najmniej średnie (preferowane wyższe).
Znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2.
Doświadczenie zawodowe w pracy w sekretariacie i/lub w biurze Zarządu min 1 rok.
Doświadczenie zawodowe w obszarach wskazanych w zadaniach.
Bardzo dobra znajomość MS Office.
Wysoka kultura osobista i dyskrecja.
Bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność planowania i ustalania priorytetów.
Umiejętność pracy pod presją czasu.
Samodzielność w działaniu, kreatywność, odpowiedzialność.
Prawo jazdy kat. B.
To oferujemy
Umowę o pracę na czas nieokreślony.
Dynamiczne środowisko pracy.
Możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego w przedsiębiorstwie armatorskim.
Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej.
O nas
Polskie Ratownictwo Okrętowe sp. z o. o. jest Spółką Skarbu Państwa, przedsiębiorstwem armatorskim z 70-letnią tradycją.
Spółka świadczymy usługi transportu morskiego i usługi dźwigowe dla przemysłu morskiego offshore, a w szczególności holowania oceaniczne, seismic support, usługi przeładunku i transportu towarów.
Misja przedsiębiorstwa - eksploatowanie nowoczesnej floty, z uwzględnieniem najwyższego poziomu bezpieczeństwa ludzi, środowiska naturalnego, mienia i utrzymanie najwyższego poziomu jakości we wszystkich obszarach działalności.
Spółka spełnia wymagania uznanego międzynarodowego klasyfikatora Polskiego Rejestru Statków i posiada Dokumenty Zgodności, Certyfikaty Zarządzania Bezpieczeństwem ISM Code oraz Certyfikat ISO 9001:2015.
Do siedziby Spółki w Gdyni przy ul. Miodowej 26 poszukujemy osoby na stanowisko:
Asystentka/Asystent Biura Zarządu i Administracji.
Dodatkowym atutem będzie:
- Znajomość Kodeksu Spółek Handlowych w odniesieniu do sp. z o.o.
- Doświadczenie w pracy w Spółce Skarbu Państwa.
- Doświadczenie w pracy w obszarze funkcjonowania Zintegrowanych Systemów Zarządzania Jakością i/lub Bezpieczeństwem.