Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Asystentka / Asystent Biura Zarządu i Administracji

Polskie Ratownictwo Okrętowe Sp. z o.o.

  • ogłoszenie wygasło 18 dni temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • asystent
  • praca stacjonarna, praca hybrydowa
  • Praca od zaraz
  • rekrutacja zdalna

Polskie Ratownictwo Okrętowe Sp. z o.o.

Miodowa 26

Orłowo

Gdynia

Twój zakres obowiązków

  • Kompleksowa obsługa biura Zarządu Spółki.

  • Prowadzenie sekretariatu i kancelarii Spółki.

  • Przygotowywanie i tłumaczenie dokumentów, pism dla Zarządu Spółki.

  • Przygotowywanie uchwał i innych wewnętrznych aktów normatywnych.

  • Obsługa Pełnomocnika Wspólnika w Spółce.

  • Prowadzenie kalendarza spotkań Prezesa Zarządu.

  • Obsługa spotkań biznesowych.

  • Organizacja podróży służbowych.

  • Prowadzenie spraw związanych z administracją, łącznością oraz zaopatrzeniem.

  • Przygotowywanie materiałów reklamowych i informacyjnych.

  • Koordynowanie i autoryzacja treści umieszczanych na dwujęzycznej stronie internetowej Spółki.

  • Prowadzenie konta Facebook/Instagram.

  • Nadzór nad archiwum zakładowym.

  • Obsługa/przygotowywanie dokumentacji KRS.

  • Pełnienie funkcji Archiwisty Zakładowego.

Nasze wymagania

  • Wykształcenie co najmniej średnie (preferowane wyższe).

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2.

  • Doświadczenie zawodowe w pracy w sekretariacie i/lub w biurze Zarządu min 1 rok.

  • Doświadczenie zawodowe w obszarach wskazanych w zadaniach.

  • Bardzo dobra znajomość MS Office.

  • Wysoka kultura osobista i dyskrecja.

  • Bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność planowania i ustalania priorytetów.

  • Umiejętność pracy pod presją czasu.

  • Samodzielność w działaniu, kreatywność, odpowiedzialność.

  • Prawo jazdy kat. B.

To oferujemy

  • Umowę o pracę na czas nieokreślony.

  • Dynamiczne środowisko pracy.

  • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego w przedsiębiorstwie armatorskim.

  • Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej.

O nas

Polskie Ratownictwo Okrętowe sp. z o. o. jest Spółką Skarbu Państwa, przedsiębiorstwem armatorskim z 70-letnią tradycją.

Spółka świadczymy usługi transportu morskiego i usługi dźwigowe dla przemysłu morskiego offshore, a w szczególności holowania oceaniczne, seismic support, usługi przeładunku i transportu towarów.

Misja przedsiębiorstwa - eksploatowanie nowoczesnej floty, z uwzględnieniem najwyższego poziomu bezpieczeństwa ludzi, środowiska naturalnego, mienia i utrzymanie najwyższego poziomu jakości we wszystkich obszarach działalności.

Spółka spełnia wymagania uznanego międzynarodowego klasyfikatora Polskiego Rejestru Statków i posiada Dokumenty Zgodności, Certyfikaty Zarządzania Bezpieczeństwem ISM Code oraz Certyfikat ISO 9001:2015.

Do siedziby Spółki w Gdyni przy ul. Miodowej 26 poszukujemy osoby na stanowisko:

Asystentka/Asystent Biura Zarządu i Administracji.

Dodatkowym atutem będzie:

- Znajomość Kodeksu Spółek Handlowych w odniesieniu do sp. z o.o.

- Doświadczenie w pracy w Spółce Skarbu Państwa.

- Doświadczenie w pracy w obszarze funkcjonowania Zintegrowanych Systemów Zarządzania Jakością i/lub Bezpieczeństwem.