Ta oferta pracy jest nieaktualna od 95 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Asystentka / Asystent Category Managera

  • Poznań, wielkopolskie pokaż mapę
  • Asystent
  • 2018-05-22

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    POSZUKUJEMY OSOBY DO PRACY W CENTRALI FIRMY W POZNANIU NA STANOWISKO:

    ASYSTENTKA / ASYSTENT CATEGORY MANAGERA

    Miejsce pracy: Poznań

    Wymagania:

     

    • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie,
    • Wykształcenie wyższe magisterskie,
    • Biegła znajomość obsługi komputera (MS Excel),
    • Umiejętności analityczne,
    • Dobra organizacja pracy,
    • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
    • Pracowitość i zaangażowanie,
    • Skrupulatność i odpowiedzialność,
    • Mile widziane doświadczenie w dziale zakupu.

    Oferujemy:

    • Atrakcyjne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę,
    • Szkolenia i kursy podnoszące kwalifikacje zawodowe,
    • Możliwość zdobywania doświadczenia zawodowego.

     

    Odpowiadamy tylko na wybrane oferty zawierające dopisek ASYSTENT/KA CM w tytule maila lub na kopercie. Aplikacje (cv i list motywacyjny) należy przesyłać najpóźniej w terminie 2 tygodni od daty ukazania się ogłoszenia na adres Centrala Transgourmet Polska Sp. z o.o. Dział Personalny, ul. Zamenhofa 133, 61-131 Poznań, lub na adres e-mail:

    [email protected]

    Sprawdź inne oferty pracy na www.selgros.pl