Oferta pracy

Asystentka/Asystent do obsługi Biura Zarządu

Safran Transmission Systems Poland Sp. z o.o.O firmie

  • Sędziszów Małopolski

    Sędziszów Małopolski, podkarpackie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • umowa zlecenie
  • dodatkowa / tymczasowa
  • asystent

Twój zakres obowiązków

  • obsługa poczty (przychodzącej, wychodzącej)

  • przyjmowanie oraz rejestracja faktur w elektronicznym systemie obiegu dokumentów (SAP)

  • obsługa korespondencji Dyrekcji

  • rejestracja i archiwizacja Zarządzeń, Poleceń, Komunikatów wewnętrznych

  • organizacja oraz obsługa spotkań wewnętrznych i zewnętrznych

  • organizacja podróży służbowych (delegacje dla pracowników, rezerwacja hoteli, biletów lotniczych itp.)

  • wsparcie w procesie zakupu materiałów biurowych

  • obsługa recepcji (odbieranie telefonów, lista obecności Dyrekcji, wydawanie dokumentów itp.)

  • przyjmowanie Gości

  • dbałość o wizerunek firmy

Nasze wymagania

  • wykształcenie średnie (mile widziane wyższe w trakcie uzupełniania)

  • znajomość obsługi oprogramowania biurowego (MS Office)

  • komunikatywna znajomość języka angielskiego (znajomość języka francuskiego będzie dodatkowym atutem)

  • bardzo dobra organizacja pracy własnej, wielozadaniowość oraz umiejętność ustalania priorytetów

  • wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne oraz interpersonalne

  • samodzielność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań

  • wysoka kultura osobista, dyskrecja oraz odpowiedzialność

  • gotowość do pracy przez okres wakacyjny

Safran Transmission Systems Poland Sp. z o.o.

Safran Transmission Systems Poland jest częścią wiodącej międzynarodowej grupy SAFRAN

w dziedzinie zaawansowanych technologii.

Zajmujemy się produkcją komponentów do silników lotniczych.

Przewiń do profilu firmy