EY (dawniej Ernst & Young)

Asystentka/Asystent ds. Informatyki - IT Service Desk

EY (dawniej Ernst & Young)O firmie

EY (dawniej Ernst & Young)

rondo ONZ 1

Warszawa

Zespół IT Service Desk stanowi pierwszą linię wsparcia informatycznego dla pracowników EY z całej Polski.
 

Możliwości jakie czekają na Ciebie

 
Zdobędziesz doświadczenie w globalnych strukturach IT, poznasz najnowsze technologie, a także weźmiesz udział przy ciekawych projektach.
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: Nr ref.: WAR001DW

Twoje główne zadania

  • Zajmiesz się diagnozowaniem i rozwiązywaniem problemów z oprogramowaniem lub sprzętem przy użyciu istniejących baz wiedzy i swojego doświadczenia 
  • Zapewnisz telefoniczne, mailowe lub osobiste wsparcie techniczne dla użytkowników znajdujących się w biurach w Warszawie i innych największych polskich miastach
  • Wesprzesz spotkania oraz wydarzenia biznesowe od strony IT

Potrzebne umiejętności i doświadczenie:

  • Posiadasz pierwsze doświadczenia na stanowisku bezpośredniego wsparcia technicznego
  • Potrafisz rozwiązywać problemy związane z działaniem sprzętu komputerowego, systemu operacyjnego Windows 10 oraz systemu iOS
  • Znasz język angielski na poziomie min. B2
  • Możesz pochwalić się profesjonalizmem w kontakcie z klientem wewnętrznym

Twoim dodatkowym atutem będzie:

  • Znajomość systemu zgłoszeniowego ServiceNow będzie dla nas dodatkowym atutem.

Oferujemy:

  • Pracę w młodym i dynamicznie rozwijającym się zespole
  • Wsparcie merytoryczne i finansowe w zdobywaniu uznawanych na rynku kwalifikacji oraz certyfikatów

A także...

Kwalifikacje oraz certyfikatyRóżnorodne doświadczenie
w różnorodnych zespołach
Indywidulna
mapa szkoleń
Elastyczny czas
i miejsce pracy
Dedykowany
Career Counselor
Program EY
Care&Wellness
Owoce
w biurze
Biuro z ładnym widokiem
i w prestiżowej lokalizacji

Tworzymy miejsce pracy przyjazne osobom z niepełnosprawnościami.

bottom
bottom

O EY Polska

Jesteśmy globalną firmą doradczą - pomagamy przedsiębiorcom, organizacjom i społecznościom najlepiej wykorzystać swój potencjał.
Realizujemy projekty w zakresie: Audytu, Doradztwa Podatkowego, Transakcyjnego i Biznesowego (w tym IT). Zatrudniamy ponad 240 000 wyjątkowych ludzi w ponad 150 krajach na świecie.
W Polsce jest nas ponad 2800, a pracujemy w: Warszawie, Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu i Wrocławiu. Codziennie tworzymy razem niesamowite rzeczy.
Mamy ludzi, ścieżkę rozwoju i szkolenia, dzięki którym również Ty poradzisz sobie z najbardziej prestiżowymi projektami.

EY jest pracodawcą równych szans, doceniamy różnorodność w zakresie wiedzy i doświadczenia naszych pracowników. EY zapewnia wszystkim kandydatom jednakowe szanse w procesie rekrutacji, niezależnie od płci, wieku, rasy, wyznania, orientacji seksualnej, pochodzenia, niepełnosprawności lub jakiejkolwiek innej prawnie chronionej podstawy, zgodnie z obowiązującym prawem.
Zespół IT Service Desk stanowi pierwszą linię wsparcia informatycznego dla pracowników EY z całej Polski.
 

Możliwości jakie czekają na Ciebie

 
Zdobędziesz doświadczenie w globalnych strukturach IT, poznasz najnowsze technologie, a także weźmiesz udział przy ciekawych projektach.

Asystentka/Asystent ds. Informatyki -
IT Service Desk

Numer ref.: Nr ref.: WAR001DW

Twoje główne zadania

  • Zajmiesz się diagnozowaniem i rozwiązywaniem problemów z oprogramowaniem lub sprzętem przy użyciu istniejących baz wiedzy i swojego doświadczenia 
  • Zapewnisz telefoniczne, mailowe lub osobiste wsparcie techniczne dla użytkowników znajdujących się w biurach w Warszawie i innych największych polskich miastach
  • Wesprzesz spotkania oraz wydarzenia biznesowe od strony IT

Potrzebne umiejętności i doświadczenie:

  • Posiadasz pierwsze doświadczenia na stanowisku bezpośredniego wsparcia technicznego
  • Potrafisz rozwiązywać problemy związane z działaniem sprzętu komputerowego, systemu operacyjnego Windows 10 oraz systemu iOS
  • Znasz język angielski na poziomie min. B2
  • Możesz pochwalić się profesjonalizmem w kontakcie z klientem wewnętrznym

Twoim dodatkowym atutem będzie:

  • Znajomość systemu zgłoszeniowego ServiceNow będzie dla nas dodatkowym atutem.

Oferujemy:

  • Pracę w młodym i dynamicznie rozwijającym się zespole
  • Wsparcie merytoryczne i finansowe w zdobywaniu uznawanych na rynku kwalifikacji oraz certyfikatów

Tworzymy miejsce pracy przyjazne osobom z niepełnosprawnościami.

O EY Polska

Jesteśmy globalną firmą doradczą - pomagamy przedsiębiorcom, organizacjom i społecznościom najlepiej wykorzystać swój potencjał.
Realizujemy projekty w zakresie: Audytu, Doradztwa Podatkowego, Transakcyjnego i Biznesowego (w tym IT). Zatrudniamy ponad 240 000 wyjątkowych ludzi w ponad 150 krajach na świecie.
W Polsce jest nas ponad 2800, a pracujemy w: Warszawie, Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu i Wrocławiu. Codziennie tworzymy razem niesamowite rzeczy.
Mamy ludzi, ścieżkę rozwoju i szkolenia, dzięki którym również Ty poradzisz sobie z najbardziej prestiżowymi projektami.

EY jest pracodawcą równych szans, doceniamy różnorodność w zakresie wiedzy i doświadczenia naszych pracowników. EY zapewnia wszystkim kandydatom jednakowe szanse w procesie rekrutacji, niezależnie od płci, wieku, rasy, wyznania, orientacji seksualnej, pochodzenia, niepełnosprawności lub jakiejkolwiek innej prawnie chronionej podstawy, zgodnie z obowiązującym prawem.

Ogłoszenie archiwalne