Oferta pracy

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Zgoda na przetwarzanie danych

Wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne, zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę/Administratora danych Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 

Asystentka/Asystent ds. Logistyki Zakupów i Administracji

"SPECTRA LIGHTING" sp. z o.o.O firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ważna jeszcze 23 dni
    do: 12 lut 2021
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Asystent

"SPECTRA LIGHTING" sp. z o.o.

      Firma Spectra Lighting Sp. z o. o. rozpoczęła swoją działalność na rynku oświetleniowym w roku 2003, po przekształceniu powstałej w 2000 roku firmy Spectra s.c. Głównym celem działalności naszej firmy jest profesjonalne projektowanie i sprzedaż oświetlenia. Prowadzimy także kompleksową obsługę inwestycji w zakresie dostaw oświetlenia, połączoną z fachowym doradztwem w dziedzinie techniki świetlnej. Współpracujemy z renomowanymi producentami krajowymi i zagranicznymi m.in. Flos, Ares, Nordic Aluminium, Pracht, Securlite. Własna produkcja opraw oświetleniowych i bogata oferta handlowa pozwalają nam na pełniejsze dopasowanie się do zmiennych potrzeb rynku i indywidualnych oczekiwań naszych klientów.

 

Asystentka/Asystent ds. Logistyki Zakupów i Administracji

Miejsce pracy: Warszawa

Twoje zadania:

- Współpraca przy projektowaniu, wdrażaniu i zarządzaniu krajowymi i zagranicznymi procesami zakupowymi,

- Koordynowanie i optymalizacja operacji związanych z procesami zakupowymi w firmie,

- Wsparcie w zarządzaniu zapasami,

- Doświadczenie w pracy z systemami informatycznymi do wspomagania zarządzania klasy ERP oraz innymi,

- Wyszukiwanie nowych dostawców, negocjowanie cen i warunków współpracy z nimi,

- Prowadzenie wymaganej dokumentacji zakupowej (zakupy krajowe, import/export z obszaru UE, import poza UE),

- Współpraca z innymi działami firmy ( Finanse, Handlowy, Sprzedaż, Produkcja),

- Kontrola faktur w zakresie poprawności cen, wyjaśnianie niezgodności,

- Realizacja zleceń transportu, administracja procesem transportu,

- Realizacja procesów administracji obiektów (kontrola, przeglądy, itd),

- Zarządzanie flotą samochodów/administracja (kontrola aktualnego stanu ubezpieczenia, leasing, itd.),

- Przygotowywanie raportów i prezentacja przełożonemu,

- Realizacja celów w zakresie optymalizacji kosztów,

- Udział w nowych projektach prowadzonych w firmie.

 

Oczekujemy:

- Doświadczenia w pracy na samodzielnym stanowisku w dziale zakupów lub logistyki,

- Doświadczenia z zakresu prowadzenia procesów zakupów krajowych oraz Import/Export,

- Doświadczenia pracy w branży oświetleniowej lub technicznej,

- Znajomości procedur celnych,

- Umiejętności negocjacyjnych,

- Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem,

- Elastyczności i umiejętności adaptacyjnych w szybko zmieniającym się otoczeniu,

- Umiejętności komunikacyjnych z pracownikami wszystkich szczebli,

-  Umiejętności analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów,

- Samodzielności w działaniu, dobrej organizacji pracy, umiejętności pracy pod presja czasu.

 

Oferujemy:

- Pracę w firmie o zasięgu międzynarodowym, szybko rozwijającej się, będącej liderem w swojej branży,

- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,

- Atrakcyjny system motywacyjny,

- Przejrzysty i atrakcyjny system wynagradzania,

- Możliwość awansu na stanowisko specjalisty

- Wygodna lokalizacja biura w Warszawie.

 

Oferty i zgłoszenia prosimy kierować poprzez przycisk aplikowania.


      Firma Spectra Lighting Sp. z o. o. rozpoczęła swoją działalność na rynku oświetleniowym w roku 2003, po przekształceniu powstałej w 2000 roku firmy Spectra s.c. Głównym celem działalności naszej firmy jest profesjonalne projektowanie i sprzedaż oświetlenia. Prowadzimy także kompleksową obsługę inwestycji w zakresie dostaw oświetlenia, połączoną z fachowym doradztwem w dziedzinie techniki świetlnej. Współpracujemy z renomowanymi producentami krajowymi i zagranicznymi m.in. Flos, Ares, Nordic Aluminium, Pracht, Securlite. Własna produkcja opraw oświetleniowych i bogata oferta handlowa pozwalają nam na pełniejsze dopasowanie się do zmiennych potrzeb rynku i indywidualnych oczekiwań naszych klientów.

 

Asystentka/Asystent ds. Logistyki Zakupów i Administracji

Twoje zadania:

- Współpraca przy projektowaniu, wdrażaniu i zarządzaniu krajowymi i zagranicznymi procesami zakupowymi,

- Koordynowanie i optymalizacja operacji związanych z procesami zakupowymi w firmie,

- Wsparcie w zarządzaniu zapasami,

- Doświadczenie w pracy z systemami informatycznymi do wspomagania zarządzania klasy ERP oraz innymi,

- Wyszukiwanie nowych dostawców, negocjowanie cen i warunków współpracy z nimi,

- Prowadzenie wymaganej dokumentacji zakupowej (zakupy krajowe, import/export z obszaru UE, import poza UE),

- Współpraca z innymi działami firmy ( Finanse, Handlowy, Sprzedaż, Produkcja),

- Kontrola faktur w zakresie poprawności cen, wyjaśnianie niezgodności,

- Realizacja zleceń transportu, administracja procesem transportu,

- Realizacja procesów administracji obiektów (kontrola, przeglądy, itd),

- Zarządzanie flotą samochodów/administracja (kontrola aktualnego stanu ubezpieczenia, leasing, itd.),

- Przygotowywanie raportów i prezentacja przełożonemu,

- Realizacja celów w zakresie optymalizacji kosztów,

- Udział w nowych projektach prowadzonych w firmie.

 

Oczekujemy:

- Doświadczenia w pracy na samodzielnym stanowisku w dziale zakupów lub logistyki,

- Doświadczenia z zakresu prowadzenia procesów zakupów krajowych oraz Import/Export,

- Doświadczenia pracy w branży oświetleniowej lub technicznej,

- Znajomości procedur celnych,

- Umiejętności negocjacyjnych,

- Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem,

- Elastyczności i umiejętności adaptacyjnych w szybko zmieniającym się otoczeniu,

- Umiejętności komunikacyjnych z pracownikami wszystkich szczebli,

-  Umiejętności analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów,

- Samodzielności w działaniu, dobrej organizacji pracy, umiejętności pracy pod presja czasu.

 

Oferujemy:

- Pracę w firmie o zasięgu międzynarodowym, szybko rozwijającej się, będącej liderem w swojej branży,

- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,

- Atrakcyjny system motywacyjny,

- Przejrzysty i atrakcyjny system wynagradzania,

- Możliwość awansu na stanowisko specjalisty

- Wygodna lokalizacja biura w Warszawie.

 

Oferty i zgłoszenia prosimy kierować poprzez przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne