Prosimy o zawarcie w CV klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Zgoda na przetwarzanie danych
Wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne, zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę/Administratora danych Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.
Asystentka/Asystent ds. Logistyki Zakupów i Administracji
"SPECTRA LIGHTING" sp. z o.o.O firmie
Warszawa, mazowieckie
- Ważna jeszcze 23 dnido: 12 lut 2021
- Umowa o pracę
- Pełny etat
- Asystent
"SPECTRA LIGHTING" sp. z o.o. Firma Spectra Lighting Sp. z o. o. rozpoczęła swoją działalność na rynku oświetleniowym w roku 2003, po przekształceniu powstałej w 2000 roku firmy Spectra s.c. Głównym celem działalności naszej firmy jest profesjonalne projektowanie i sprzedaż oświetlenia. Prowadzimy także kompleksową obsługę inwestycji w zakresie dostaw oświetlenia, połączoną z fachowym doradztwem w dziedzinie techniki świetlnej. Współpracujemy z renomowanymi producentami krajowymi i zagranicznymi m.in. Flos, Ares, Nordic Aluminium, Pracht, Securlite. Własna produkcja opraw oświetleniowych i bogata oferta handlowa pozwalają nam na pełniejsze dopasowanie się do zmiennych potrzeb rynku i indywidualnych oczekiwań naszych klientów.
Asystentka/Asystent ds. Logistyki Zakupów i Administracji
Miejsce pracy: Warszawa
Twoje zadania: - Współpraca przy projektowaniu, wdrażaniu i zarządzaniu krajowymi i zagranicznymi procesami zakupowymi, - Koordynowanie i optymalizacja operacji związanych z procesami zakupowymi w firmie, - Wsparcie w zarządzaniu zapasami, - Doświadczenie w pracy z systemami informatycznymi do wspomagania zarządzania klasy ERP oraz innymi, - Wyszukiwanie nowych dostawców, negocjowanie cen i warunków współpracy z nimi, - Prowadzenie wymaganej dokumentacji zakupowej (zakupy krajowe, import/export z obszaru UE, import poza UE), - Współpraca z innymi działami firmy ( Finanse, Handlowy, Sprzedaż, Produkcja), - Kontrola faktur w zakresie poprawności cen, wyjaśnianie niezgodności, - Realizacja zleceń transportu, administracja procesem transportu, - Realizacja procesów administracji obiektów (kontrola, przeglądy, itd), - Zarządzanie flotą samochodów/administracja (kontrola aktualnego stanu ubezpieczenia, leasing, itd.), - Przygotowywanie raportów i prezentacja przełożonemu, - Realizacja celów w zakresie optymalizacji kosztów, - Udział w nowych projektach prowadzonych w firmie.
Oczekujemy: - Doświadczenia w pracy na samodzielnym stanowisku w dziale zakupów lub logistyki, - Doświadczenia z zakresu prowadzenia procesów zakupów krajowych oraz Import/Export, - Doświadczenia pracy w branży oświetleniowej lub technicznej, - Znajomości procedur celnych, - Umiejętności negocjacyjnych, - Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem, - Elastyczności i umiejętności adaptacyjnych w szybko zmieniającym się otoczeniu, - Umiejętności komunikacyjnych z pracownikami wszystkich szczebli, - Umiejętności analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów, - Samodzielności w działaniu, dobrej organizacji pracy, umiejętności pracy pod presja czasu.
Oferujemy: - Pracę w firmie o zasięgu międzynarodowym, szybko rozwijającej się, będącej liderem w swojej branży, - Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, - Atrakcyjny system motywacyjny, - Przejrzysty i atrakcyjny system wynagradzania, - Możliwość awansu na stanowisko specjalisty - Wygodna lokalizacja biura w Warszawie.
Oferty i zgłoszenia prosimy kierować poprzez przycisk aplikowania. |
Firma Spectra Lighting Sp. z o. o. rozpoczęła swoją działalność na rynku oświetleniowym w roku 2003, po przekształceniu powstałej w 2000 roku firmy Spectra s.c. Głównym celem działalności naszej firmy jest profesjonalne projektowanie i sprzedaż oświetlenia. Prowadzimy także kompleksową obsługę inwestycji w zakresie dostaw oświetlenia, połączoną z fachowym doradztwem w dziedzinie techniki świetlnej. Współpracujemy z renomowanymi producentami krajowymi i zagranicznymi m.in. Flos, Ares, Nordic Aluminium, Pracht, Securlite. Własna produkcja opraw oświetleniowych i bogata oferta handlowa pozwalają nam na pełniejsze dopasowanie się do zmiennych potrzeb rynku i indywidualnych oczekiwań naszych klientów.
Twoje zadania:
- Współpraca przy projektowaniu, wdrażaniu i zarządzaniu krajowymi i zagranicznymi procesami zakupowymi,
- Koordynowanie i optymalizacja operacji związanych z procesami zakupowymi w firmie,
- Wsparcie w zarządzaniu zapasami,
- Doświadczenie w pracy z systemami informatycznymi do wspomagania zarządzania klasy ERP oraz innymi,
- Wyszukiwanie nowych dostawców, negocjowanie cen i warunków współpracy z nimi,
- Prowadzenie wymaganej dokumentacji zakupowej (zakupy krajowe, import/export z obszaru UE, import poza UE),
- Współpraca z innymi działami firmy ( Finanse, Handlowy, Sprzedaż, Produkcja),
- Kontrola faktur w zakresie poprawności cen, wyjaśnianie niezgodności,
- Realizacja zleceń transportu, administracja procesem transportu,
- Realizacja procesów administracji obiektów (kontrola, przeglądy, itd),
- Zarządzanie flotą samochodów/administracja (kontrola aktualnego stanu ubezpieczenia, leasing, itd.),
- Przygotowywanie raportów i prezentacja przełożonemu,
- Realizacja celów w zakresie optymalizacji kosztów,
- Udział w nowych projektach prowadzonych w firmie.
Oczekujemy:
- Doświadczenia w pracy na samodzielnym stanowisku w dziale zakupów lub logistyki,
- Doświadczenia z zakresu prowadzenia procesów zakupów krajowych oraz Import/Export,
- Doświadczenia pracy w branży oświetleniowej lub technicznej,
- Znajomości procedur celnych,
- Umiejętności negocjacyjnych,
- Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem,
- Elastyczności i umiejętności adaptacyjnych w szybko zmieniającym się otoczeniu,
- Umiejętności komunikacyjnych z pracownikami wszystkich szczebli,
- Umiejętności analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów,
- Samodzielności w działaniu, dobrej organizacji pracy, umiejętności pracy pod presja czasu.
Oferujemy:
- Pracę w firmie o zasięgu międzynarodowym, szybko rozwijającej się, będącej liderem w swojej branży,
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Atrakcyjny system motywacyjny,
- Przejrzysty i atrakcyjny system wynagradzania,
- Możliwość awansu na stanowisko specjalisty
- Wygodna lokalizacja biura w Warszawie.
Oferty i zgłoszenia prosimy kierować poprzez przycisk aplikowania.
Ogłoszenie archiwalne