Oferta pracy

Asystentka / Asystent ds. sprzedaży międzynarodowej na rynki rosyjskojęzyczne

Parker Lane Polska Sp. z o.o.

Parker Lane Polska Sp. z o.o.

Posag 7 Panien 1

Warszawa

Twój zakres obowiązków

Do naszego zespołu w Warszawie poszukujemy osoby na stanowisko Asystentki / Asystenta ds. sprzedaży międzynarodowej na rynki rosyjskojęzyczne.

Do Twoich głównych zadań należeć będzie wspieranie Kierownika ds. Kluczowych Klientów w utrzymywaniu dotychczasowych i rozwoju nowych rynków, zgodnie z przyjętą strategią sprzedaży. Liczymy także na Twoje wsparcie w osiąganiu celów Zespołu, poprzez koordynację administracyjnych aspektów procesu sprzedaży takich jak odpowiadanie na zapytania generowane przez marketingowe i wewnętrzne narzędzia wsparcia sprzedaży, zarządzanie zamówieniami, fakturowanie, obieg dokumentacji, dane wejściowe systemu CRM, wysyłki i transport towaru. Zaangażujesz się również we wspieranie relacji z klientami świadcząc wewnętrzną usługę customer service.

Nasze wymagania

  • znajomość języków:

  • polski – poziom bardzo dobry lub ojczysty

  • rosyjski – poziom bardzo dobry lub biegły

  • angielski – poziom dobry lub bardzo dobry

  • Wykształcenie wyższe lub studenci 4-5 roku studiów zaocznych

  • Dbałość o szczegóły i dobra organizacja pracy własnej

  • Chęć do pracy z dokumentami, danymi oraz systemami

  • Dobra znajomość narzędzi i środwiska Office365 mile widziana

  • Pierwsze doświadczenie w administracji i obsłudze klientów będą dodatkowym atutem

  • Pracowitość, zaangażowanie, proaktywna postawa

To oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

  • Prywatną opiekę medyczną

  • Codziennie świeże owoce i warzywa w biurze

  • Cykliczne wydarzenia integracyjne dla Pracowników

  • Firmowy bezpłatny parking

  • Możliwość rozwoju ścieżki kariery w handlu międzynarodowym

  • Kulturę pracy opartą na partnerskim podejściu i zaufaniu

O nas

Parker Lane Polska Sp. z o. o. stanowi część założonej w 2010 roku grupy Parker Lane Group (PLG), która była początkowo jedną z pierwszych firm na świecie promoujących pełne rozwiązanie recommerce do zarządzania zwrotami i nadmiernymi zapasami w branży retail.

Naszą podstawową usługą jest zarządzanie, a następnie odsprzedaż zwrotów klientów i nadwyżek magazynowych. Oferowane rozwiązanie odsprzedaży jako usługi (RaaS) pozwala markom zlecać PLG wszelkie fizyczne przetwarzanie, sortowanie, kontrolę jakości i realizację zamówień.

PLG rozszerzyło także swoją ofertę o usługi recyklingu, doradztwa branżowego na zamówienia oraz rynek D2C, z usługą Re Loved, oferującą zarówno opcje wynajmu, jak i zakupu.

Naszą misją jest zrewolucjonizowanie łańcucha dostaw w handlu detalicznym. Od zwrotów klientów po nadmierne zapasy, wykorzystujemy technologię i wiedzę branżową, aby pomóc sprzedawcom znaleźć wydajne i zrównoważone rozwiązania wspierające zarządzanie zwrotami, niesprzedanymi zapasami i recyklingiem w taki sposób, aby miało ono sens z komercyjnego punktu widzenia.

Obecnie działamy na ponad 60 rynkach, z biurami w Wielkiej Brytanii, na Bliskim Wschodzie i w Europie z planami dalszej ekspansji międzynarodowej.