Oferta pracy

Asystentka/Asystent Dyrektora Sprzedaży

HR Level Up

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło 3 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • asystent
  • rekrutacja zdalna

Rekrutujemy dla

Naszym Klientem jest firma, która z ogromnymi sukcesami od wielu lat działa na rynku retail. W ramach firmy działa ogólnopolska sieć sklepów detalicznych oraz największy sklep internetowy w Polsce. Firma posiada własną sieć transportu, lokalne centra magazynowe jak również nowoczesny magazyn centralny.

Dlaczego warto do nas dołączyć?

Ponieważ w pracy cenimy zaangażowanie, uczciwość, profesjonalizm, umiejętność współpracy i innowacyjność. Nieprzerwanie od kilkunastu lat otrzymują tytuł Solidnego Pracodawcy. Nasz Klient poszukuje nowatorskich rozwiązań, wyznaczających trendy na rynku, ale przede wszystkim ceni osoby, które z pasją, zaangażowaniem i entuzjazmem szukają odpowiedzi na potrzeby klienta.

Firma, która traktuje pracowników jako najcenniejszy kapitał firmy, zapewnia -stabilność zatrudnienia, szkoli i dba o rozwój ludzi. Pracownicy naszego Klienta w badaniach satysfakcji doceniają najbardziej atmosferę i warunki pracy oraz poczucie bezpieczeństwa.

Twój zakres obowiązków

  • wspieranie Dyrektora Sprzedaży w wykonywaniu obowiązków służbowych

  • planowanie i organizacja kalendarza spotkań oraz organizacja podróży służbowych

  • dbanie o prawidłową organizację biura i bieżącą obsługę administracyjną Zarządu

  • zapewnienie właściwego przepływu informacji, korespondencji oraz potrzebnej dokumentacji

  • tworzenie, kontrola i rozliczanie budżetu działalności Zarządu

  • przygotowywanie prezentacji, analiz oraz zleconych dokumentów

  • dbanie o komunikację i współpracę z innymi działami

Wymagania pracodawcy

  • doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku - minimum 5 lat

  • dobra znajomość języka angielskiego, pozwalająca na swobodną komunikację

  • bardzo dobra znajomość programów MS Office

  • znajomość zasad budżetowania i rozliczania kosztów

  • umiejętność współpracy z innymi działami firmy

  • bardzo dobra organizacji pracy własnej

  • prawo jazdy kat. B.

Pracodawca oferuje

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę

  • pakiet benefitów (karta sportowa, bezpłatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)

  • pracę u lidera rynku

  • szkolenia i rozwój zawodowy

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

HR Level Up

HR Level Up to zaufany partner wielu polskich oraz międzynarodowych firm w zakresie doradztwa personalnego. Świadczymy usługi doradztwa strategicznego w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi.

Przewiń do profilu firmy