Ta oferta pracy jest nieaktualna od 13 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Asystentka / Asystent Kierownika oddziału

  • Łódź, łódzkie
  • Asystent
  • 09.03.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top
    Polska Firma działająca na rynku europejskim jak i po za nim, prężnie rozwijająca swoją ofertę oraz inwestująca w nowe technologie uzupełnia zespół pracowników. W tym ogłoszeniu poszukiwani są kandydaci na stanowisko
    Asystentka / Asystent Kierownika oddziału
    Miejsce pracy: Łódź

    Do głównych zadań na tym stanowisku należy, m.in.: logistyczne i administracyjne wsparcie Kierownika oddziału w codziennych obowiązkach, przygotowanie zestawień, sprawozdań, prezentacji i raportów, obsługa sekretariatu, organizacja i obsługa spotkań, organizacja podróży służbowych, zapewnienie i koordynowanie sprawnego przepływu informacji oraz współpracy z innymi działami, koordynacja wdrażania zmian w organizacji działu oraz realizowanie bieżących zadań wyznaczonych przez Kierownika oddziału.        

    Wymagania:

    • Wykształcenie wyższe,
    • Wysokie umiejętności interpersonalne, komunikatywność, otwartość,
    • Wysoka kultura osobista, znajomość kryteriów doboru garderoby oraz savoir-vivre obowiązujących podczas spotkań formalnych i nieformalnych,
    • Umiejętność pracy z kalendarzem, organizacji i obsługi spotkań,
    • Umiejętność zachowania dyskrecji,
    • Punktualność oraz doskonała organizacja pracy własnej,
    • Podzielność uwagi, cierpliwość, skrupulatność,
    • Umiejętność samodzielnej pracy pod presją czasu,
    • Umiejętność sporządzania notatek oraz odnajdywania informacji w Internecie,
    • Umiejętność przygotowywania prezentacji, pracy z dokumentami oraz pocztą elektroniczną, w szczególności umiejętności redagowania, sporządzania zestawień, raportów, podsumowań,
    • Znajomość programów Microsoft Word, PowerPoint, Excel, Outlook,
    • Dyspozycyjność, gotowość do krótkich wyjazdów służbowych,
    • Prawo jazdy kategorii B.

    Dodatkowymi atutami będą:

    • 2 lata doświadczenia lub więcej w pracy na podobnym stanowisku,
    • Znajomość wskazanych funkcjonalności programów:
      • Microsoft Word: style tekstu, tryb recenzji, odwołania w dokumencie,
      • PowerPoint: interaktywność, edycje wzorców,
      • Excel: tabele przestawne, formuły warunkowe, wykresy
      • Outlook: reguły, edycja stopki, praca pocztą i kalendarzem,
    • Znajomość słownictwa branżowego w IT,
    • Doświadczenie w kontaktach bezpośrednich oraz w komunikacji formalnej przez telefon,
    • Biegła znajomość języka angielskiego lub doświadczenie w tłumaczeniu dokumentów.

    Uwaga:


    Dla osoby o mniejszych umiejętnościach w zakresie wymienionych w tym ogłoszeniu programów z pakietu Microsoft Office przewidujemy okres przejściowy, w którym będzie ona mogła uzupełnić swoje kwalifikacje.


    Oferowane warunki:

    • umowa o pracę
    • konkurencyjne wynagrodzenie
    • wpływ na rozwój oddziału
    • możliwość rozwoju umiejętności

    Główne narzędzia pracy:

    • Laptop (MS Word, PowerPoint, Excel, Outlook, Oprogramowanie do organizacji zadań)
    • Telefon

    Benefity socjalne:

    • ubezpieczenia grupowe
    • karta sportowa
    • medicover
    • game evenings
    • szkolenia
    • dofinansowanie posiłków

    Korzystne warunki dojazdu, lokalizacja w zielonej części miasta, poza centrum przy obwodnicy oraz z dobrym dojazdem komunikacją miejską.

     

    Sprawdź lokalizację
    Prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku Aplikuj.


    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.

    Prosimy o dopisanie klauzuli: ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji teraz i w przyszłości (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, t. j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 ze zm.).”

    Na tym etapie rekrutacji pracodawca chce pozostać anonimowy. Dowiedz się więcej