Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Egon Zehnder Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (Pracodawca, Administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę/Administratora danych Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Egon Zehnder

Asystentka / Asystent w firmie konsultingowej

Egon Zehnder O firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ważna jeszcze 6 dni
    29 Luty 2020
  • Asystent

Egon Zehnder

Egon Zehnder jest wiodącą firmą typu ‘Executive Search’ o zasięgu globalnym, obecną na polskim rynku nieprzerwanie od przeszło 20 lat. Globalnie, w 40 krajach, 68 biurach zatrudniamy ponad 400 konsultantów.

Egon Zehnder dostarcza strategiczne, dopasowane do potrzeb klientów, rozwiązania  związane z przywództwem: oferuje usługi doradztwa w zakresie ładu korporacyjnego, oceny Rad Nadzorczych i Zarządów, a także poszukiwań kadry kierowniczej wyższego szczebla, jak również transformacji organizacyjnej i kulturowej oraz programów rozwoju ścisłego kierownictwa. Zachęcamy do odwiedzenia naszej strony: www.egonzehnder.com.

Asystentka / Asystent w firmie konsultingowej

Miejsce pracy: Warszawa

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie m.in. za:

  • przygotowanie, formatowanie i archiwizacja dokumentów,
  • formułowanie umów z klientami, redagowanie materiałów i opracowań w języku angielskim (notatek, memorandum), przygotowanie prezentacji,
  • zarządzanie kalendarzem konsultanta,
  • organizacja spotkań z klientami i kandydatami, obsługa spotkań,
  • nadzór nad salami konferencyjnymi, nadzór nad kalendarzem spotkań
  • organizacja podroży służbowych, wsparcie logistyczne projektów prowadzonych przez firmę,
  • współpraca z pracownikami z innych biur na świecie,
  • wprowadzanie zmian oraz aktualizacja bazy danych firmy,
  • wysyłanie, przyjmowanie i segregowanie korespondencji,
  • zarządzanie zakupami materiałów biurowych i kontaktami z dostawcami,
  • zadania ‘ad hoc’ zlecane przez pracowników firmy (KRS, Urząd Komunikacji),
  • zarządzanie kontaktami z firmami usługowymi, administracją budynku, itp.
  • przygotowanie dokumentacji kosztowych i innych.

Aplikuj do nas jeśli posiadasz:

  • biegłą znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym pracę po angielsku zarówno w mowie, jak i w piśmie,
  • dobre umiejętności komunikacyjne i pracy w zespole,
  • dobrą znajomość narzędzi MS Office,
  • pracujesz z arkuszami kalkulacyjnymi,
  • zdolność priorytetyzacji zadań i samodzielnego wykonywania zadań,
  • wysoką kulturę osobistą,
  • wykształcenie wyższe,
  • doświadczenie na stanowisku asystenckim.

Z naszej strony oferujemy:

  • pracę w międzynarodowym środowisku firmy doradczej o najwyższych standardach profesjonalnych,
  • wsparcie i pozytywne nastawienie blisko związanego ze sobą zespołu,
  • zdobycie doświadczeń pozwalających na zrozumienie najnowszych trendów w zakresie zarządzania,
  • możliwość rozwoju zawodowego w dziedzinie HR w ramach firmy
  • pracę w centrum Warszawy (pl. Piłsudskiego).


Egon Zehnder jest wiodącą firmą typu ‘Executive Search’ o zasięgu globalnym, obecną na polskim rynku nieprzerwanie od przeszło 20 lat. Globalnie, w 40 krajach, 68 biurach zatrudniamy ponad 400 konsultantów.

Egon Zehnder dostarcza strategiczne, dopasowane do potrzeb klientów, rozwiązania  związane z przywództwem: oferuje usługi doradztwa w zakresie ładu korporacyjnego, oceny Rad Nadzorczych i Zarządów, a także poszukiwań kadry kierowniczej wyższego szczebla, jak również transformacji organizacyjnej i kulturowej oraz programów rozwoju ścisłego kierownictwa. Zachęcamy do odwiedzenia naszej strony: www.egonzehnder.com.

Asystentka / Asystent w firmie konsultingowej

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie m.in. za:

  • przygotowanie, formatowanie i archiwizacja dokumentów,
  • formułowanie umów z klientami, redagowanie materiałów i opracowań w języku angielskim (notatek, memorandum), przygotowanie prezentacji,
  • zarządzanie kalendarzem konsultanta,
  • organizacja spotkań z klientami i kandydatami, obsługa spotkań,
  • nadzór nad salami konferencyjnymi, nadzór nad kalendarzem spotkań
  • organizacja podroży służbowych, wsparcie logistyczne projektów prowadzonych przez firmę,
  • współpraca z pracownikami z innych biur na świecie,
  • wprowadzanie zmian oraz aktualizacja bazy danych firmy,
  • wysyłanie, przyjmowanie i segregowanie korespondencji,
  • zarządzanie zakupami materiałów biurowych i kontaktami z dostawcami,
  • zadania ‘ad hoc’ zlecane przez pracowników firmy (KRS, Urząd Komunikacji),
  • zarządzanie kontaktami z firmami usługowymi, administracją budynku, itp.
  • przygotowanie dokumentacji kosztowych i innych.

Aplikuj do nas jeśli posiadasz:

  • biegłą znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym pracę po angielsku zarówno w mowie, jak i w piśmie,
  • dobre umiejętności komunikacyjne i pracy w zespole,
  • dobrą znajomość narzędzi MS Office,
  • pracujesz z arkuszami kalkulacyjnymi,
  • zdolność priorytetyzacji zadań i samodzielnego wykonywania zadań,
  • wysoką kulturę osobistą,
  • wykształcenie wyższe,
  • doświadczenie na stanowisku asystenckim.

Z naszej strony oferujemy:

  • pracę w międzynarodowym środowisku firmy doradczej o najwyższych standardach profesjonalnych,
  • wsparcie i pozytywne nastawienie blisko związanego ze sobą zespołu,
  • zdobycie doświadczeń pozwalających na zrozumienie najnowszych trendów w zakresie zarządzania,
  • możliwość rozwoju zawodowego w dziedzinie HR w ramach firmy
  • pracę w centrum Warszawy (pl. Piłsudskiego).

Ogłoszenie archiwalne