Oferta pracy

Asystentka / Asystent Zarządu

Centrum Ortopedyczno-ProtetyczneO firmie

  • Białystok, podlaskie

  • Ogłoszenie wygasło 18 dni temu
  • Pełny etat
  • Asystent

Centrum Ortopedyczno-Protetyczne jest firmą istniejącą na rynku od 2004 roku. Nasze wieloletnie doświadczenie, pozwala na realizację produktów o różnym stopniu zaawansowania. Priorytety stanowią: indywidualne podejście, satysfakcja wynikająca z jakości usług i najwyższy poziom zadowolenia każdego z klientów.

Asystentka / Asystent Zarządu

Osoba pracująca na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Kompleksową obsługę Biura Zarządu,
  • Wykonywanie prac administracyjno-biurowych,
  • Przygotowywanie i organizację spotkań z klientami, Zarządzanie obiegiem dokumentów i informacji w Firmie,
  • Redagowanie pism służbowych i dokumentów
  • Prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
  • Koordynację kalendarza spotkań Zarządu
  • Organizację podróży służbowych Zarządu
  • Współpracę z innymi działami Firmy.

Oczekujemy:

  • Wykształcenia wyższego,
  • Doświadczenia zawodowego na takim samym lub podobnym stanowisku,
  • Dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • Łatwości w formułowaniu wypowiedzi pisemnych,
  • Prawa jazdy kat. B,
  • Znajomości obsługi komputera w stopniu umożliwiającym szybkie realizowanie zadań objętych zakresem obowiązków: programy Excel, Word, Power Point,
  • Odpowiedzialności, sumienności, lojalności, dyskrecji, dyspozycyjności,
  • Otwartości w nawiązywaniu kontaktów.

Firma oferuje:

  • Pracę w stabilnej, dużej organizacji o długoletniej tradycji,
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Interesującą pracę zapewniającą różnorodne wyzwania i samorealizację,
  • Możliwość wdrażania własnych pomysłów i podejmowania inicjatyw,

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy