Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Asystentka/Asystent Zarządu

Port Lotniczy Rzeszów-Jasionka Sp. z o.o.

  • Jasionka (pow. rzeszowski)

    Jasionka (pow. rzeszowski), podkarpackie
  • ogłoszenie wygasło 20 dni temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • asystent

Twój zakres obowiązków

  • Wspieranie Zarządu w działaniach operacyjnych.

  • Nadzór nad prawidłową pracą biura. Obsługa procesów administracyjnych, dbanie o obieg dokumentacji w firmie, obsługa korespondencji oraz redagowanie pism w języku polskim oraz obcym.

  • Prowadzenie kalendarza spotkań Zarządu.

  • Koordynowanie działań związanych z organizacją Rady Nadzorczej, Walnego Zgromadzenia Wspólników przygotowywanie dokumentów, sprawozdań i archiwizowanie całej dokumentacji działalności RN i WZW.

  • Opracowywanie dokumentów i zestawień w zakresie administracyjnym.

  • Obsługa spotkań, konferencji oraz podróży służbowych.

  • Dbanie o dobry wizerunek firmy.

  • Bieżące wsparcie działań kierownictwa oraz pracowników firmy.

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe.

  • 3- letnie doświadczenie na takim samym lub podobnym stanowisku (warunek konieczny).

  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (w mowie i w piśmie). Znajomość innych języków obcych będzie dodatkowym atutem.

  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera, przede wszystkim w zakresie MS Office.

  • Samodzielność, zaangażowanie oraz odpowiedzialność w wykonywaniu obowiązków z nastawieniem na efekt.

  • Umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres.

  • Wysoka kultura osobista oraz umiejętności interpersonalne i komunikacyjne.

  • Bardzo dobra organizacja pracy, dokładność i rzetelność.

  • Znajomość zasad obiegu dokumentów.

  • Umiejętność budowania relacji z ludźmi oraz pracy w zespole.

  • Prawo jazdy kategorii B.

To oferujemy

  • Umowę o pracę

  • Niezbędne szkolenia specjalistyczne i certyfikaty.

  • Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji.

  • Pracę w zgranym zespole i wyjątkowym miejscu.

  • Pakiety socjalne w ramach ZFŚS.

Wymagane dokumenty

• CV + list motywacyjny,

• Zgoda na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (wzór w załączeniu).