Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

asystentka/asystent zarządu

Randstad Polska Sp. z o.o.O firmie

  • Kędzierzyn-Koźle, opolskie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Asystent

Zapraszam do zapoznania się w nową oferta pracy! Nowe możliwości zawodowe na wyciągnięcie ręki!

asystentka/asystent zarząduNumer ref.: /404/04/2021/MK/67689

zadania

  • organizacja i prowadzenie spotkań dla Zarządu z udziałem kadry zarządzającej
  • zarządzanie kalendarzem spotkań
  • administracyjne wsparcie CEO w codziennych zadaniach.
  • tworzenie sprawozdań, raportów i prezentacji na potrzeby Zarządu
  • zapewnienie prawidłowego przepływu informacji w firmie
  • zapewnienie sprawnego i terminowego obiegu dokumentów
  • przygotowywanie i redagowanie pism administracyjnych i dokumentów
  • wsparcie spraw administracyjnych dla Zarządu (urzędy, instytucje publiczne)
  • organizacja i rozliczanie podróży służbowych.
  • samodzielna organizacja spotkań na zewnątrz firmy
  • wsparcie w tworzeniu i realizacji komunikacji wewnętrznej/ przygotowywanie komunikacji od zarządu do zakładu
  • aktualizacja struktury
  • koordynacja i organizacja od strony technicznej szkoleń dla managementu
  • koordynacja absencji managementu
  • przygotowywanie budżetu na potrzeby zarządu i monitorowanie kosztów w ciągu roku
  • kontakt z firmami zewnętrznymi dostarczającymi usługi
  • obsługa gości firmy
  • wprowadzanie i weryfikacja faktur, współpraca z działem księgowości
  • składanie zamówień w systemie SAP
  • współpraca ze wszystkimi działami firmy
  • koordynacja floty samochodowej

oczekujemy

  • wykształcenie wyższe
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • praktyczne doświadczenie w koordynacji pracy Zarządu
  • wysoka kultura osobista oraz wysokie standardy w zakresie obsługi klienta wewnętrznego
  • komunikatywność, wysokie zdolności interpersonalne
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego
  • bardzo dobra umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office), narzędzi internetowych
  • doświadczenie w tworzeniu raportów, prezentacji itp.
  • umiejętność samodzielnej organizacji pracy, ustalania priorytetów, umiejętności operacyjne
  • doskonałe umiejętności obsługi klienta

 

oferujemy

  • umowa o pracę bezpośrednio z klientem
  • rozwój kompetencji poprzez udział w szkoleniach
  • pakiet socjalny: dofinansowanie do dojazdów, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do posiłków w kantynie pracowniczej
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47

Ogłoszenie archiwalne