Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Asystentka / Asystent Zarządu

DESIGN LAB GROUP sp. z o.o. SPÓŁKA KOMANDYTOWAO firmie

  • Andrzeja Struga 2
    Łódź, łódzkie
  • Ogłoszenie wygasło 9 dni temu
  • Pracodawca nie wymaga CV
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Asystent

DESIGN LAB GROUP sp. z o.o. SPÓŁKA KOMANDYTOWA

Andrzeja Struga 2

Łódź

Design Lab Group jest firmą rodzinną - pracownią projektową założoną w 2010 roku przez Karolinę i Maćka Taczalskich. Nasz zespół liczy obecnie ok. 30 architektów z doświadczeniem w różnych dziedzinach projektowania w zakresie rewitalizacji i projektów urbanistycznych, budynków użyteczności publicznej i budynków wielorodzinnych oraz ekskluzywnych domów jednorodzinnych. Specjalizujemy się również w tematyce związanej z konserwacją i restauracją zabytków. 

Od początku działalności jesteśmy silnie związani z Łodzią. Czynnie uczestniczymy w procesie rewitalizacji Łodzi, realizując projekty dla obiektów o różnej funkcji, począwszy od architektury poprzemysłowej stanowiącej dziedzictwo Łodzi, poprzez kamienice wielkomiejskie, na willach i pałacach fabrykantów kończąc.

Zapraszamy do zapoznania się z profilem firmy na www.designlab.group 

Asystentka / Asystent Zarządu

Zakres obowiązków:

  • Wsparcie Zarządu (w tym przygotowywanie raportów, prezentacji, różnego rodzaju pism i dokumentów oraz korespondencji).
  • Organizacja pracy biura (spotkania w biurze, podróże służbowe oraz inne wydarzenia firmowe).
  • Wsparcie działu księgowości i kadr.
  • Sprawy administracyjno-biurowe (planowanie i kontrolowanie kosztów funkcjonowania biura, koordynacja przepływu korespondencji, dokumentów i informacji, archiwizacja korespondencji, zamówienia materiałów biurowych i środków trwałych).
  • Wsparcie zespołu projektowego w przygotowywaniu pism i dokumentów oraz przy organizacji projektów.
  • Dbanie o wizerunek biura (kontrola pracy firmy sprzątającej, codzienny porządek stanowisk pracy).

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe.
  • Minimum 3 letnie doświadczenie na stanowisku asystenta zarządu lub w pracy na podobnym stanowisku.
  • Biegła znajomość organizacji pracy biurowej.
  • Biegła umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office).
  • Samodzielność, wysoka organizacja pracy, skrupulatność.
  • Zdolności organizacyjne i analityczne.
  • Wysoka kultura osobista oraz komunikatywność.

Oferujemy:

  • Stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji.
  • Pracę w gronie młodego i doświadczonego zespołu.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy