Oferta pracy

Asystentka/Asystent Zarządu

FinSEC FinanceO firmie

FinSEC Finance

Tadeusza Kościuszki 71

Toruń

FinSEC Finance od ponad 15 lat zajmuje się obsługą (outsourcing usług) funduszy inwestycyjnych oraz instytucji finansowych, które udzielają finansowania podmiotom gospodarczym mającym siedzibę w Polsce oraz na terenie EU.

Przez ostatnie 9 lat FinSEC Finance stał się głównym podmiotem obsługującym największe instytucje finansowe w kraju działające w sektorze AGRO, który dał się poznać jako sektor charakteryzujący się ponadprzeciętną moralnością płatniczą.

Firma odpowiada także za nadzór w kontaktach pomiędzy beneficjentami a wierzycielami, jak i organami egzekucyjnymi w sprawach spornych.

Asystentka/Asystent Zarządu

Zadania:

  • Zarządzanie pocztą e-mail i listą spraw do realizacji wraz z ustalaniem priorytetów,
  • Proaktywne zarządzanie kalendarzem spotkań oraz wyjazdów służbowych przełożonego,
  • Sporządzanie notatek oraz pisemnych podsumowań ze spotkań przełożonego,
  • Monitorowanie realizacji postanowień ze spotkań przełożonego,
  • Organizacja kwestii logistycznych związanych z delegacjami przełożonego,
  • Dekretacja faktur oraz kosztów związanych z podróżami przełożonego,
  • Monitoring prac zlecanych przez przełożonego pozostałym pracownikom firmy,
  • Opracowywanie wzorów komunikatów przeznaczonych dla wszystkich pracowników firmy,
  • Zarządzanie zapytaniami od interesariuszy wewnętrznych i zewnętrznych wraz z dostarczaniem dokładnych i profesjonalnych odpowiedzi,
  • Opieka nad gośćmi zgłaszającymi się do przełożonego,
  • Koordynowanie współpracy i przepływu informacji pomiędzy przełożonym a poszczególnymi działami w firmie,
  • Przyjmowanie telefonów, łączenie rozmów, selekcjonowanie połączeń wg wytycznych przełożonego,
  • Dbanie o jakość dystrybucji i archiwizacji dokumentacji przychodzącej oraz wychodzącej,
  • Bieżące wsparcie przełożonego w codziennych zadaniach oraz projektach,
  • Wdrażanie zatwierdzonych rekomendacji i aktualizacji w zakresie komunikacji wewnętrznej w firmie,
  • Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy i przełożonego zarówno na zewnątrz jak i wewnątrz organizacji,
  • Realizacja innych zadań projektowych zleconych przez przełożonego.

Wymagania:

  • Doświadczenia na stanowisku asystenta osobistego lub asystenta Zarządu,
  • Znajomość języka angielskiego będzie atutem,
  • Dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point) oraz Outlook,
  • Doskonała umiejętność planowania oraz organizacji pracy własnej,
  • Wysoka kultura osobista oraz bardzo dobre umiejętności komunikacyjne,
  • Komunikatywność, biznesowa prezencja, dyplomacja i wysoka kultura osobista,
  • Samodzielności w wykonywaniu powierzonych zadań,
  • Zdolności do realizacji wielu zadań pod presją czasu,
  • Odporność na stres, elastyczność i umiejętność funkcjonowania w szybko zmieniającym się środowisku.

Oferujemy:

  • Stabilne warunki zatrudnienia. Umowa podpisywana jest pierwszego dnia na okres próbny, który trwa3 miesiące,
  • Praca w bardzo dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku,
  • Ciekawe wyzwania - w perspektywicznej i bardzo szybko rozwijającej się branży usług finansowych,
  • Bardzo wysokie stałe wynagrodzenie (gwarantowana bardzo wysoka podstawa oraz premia),
  • Zgrany zespół, doświadczeni współpracownicy i wspierający przełożeni;
  • Otwartą ścieżkę kariery,
  • Praca prestiżowym i najnowocześniejszym biurowcu w kujawsko-pomorskim, w dogodnej lokalizacji- centrum Torunia.
  • Możliwość rozwoju zawodowego i osobistego poprzez udział w strategicznym zarządzaniu firmą,

Benefity:

  • Karta sportowo-rekreacyjna - MultiSport,
  • Prywatna opieka medyczna - LUXMED,
  • Dofinansowanie do aktywności sportowych,
  • Dofinansowanie do wypoczynku dla pracowników.
Zainteresowana/Zainteresowany? Zapraszamy do aplikowania

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez FinSEC Finance z siedzibą w Toruniu zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1197 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”. Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Informujemy, że Administratorem danych jest FinSEC Finance z siedzibą w Toruniu przy ul. Kościuszki 71. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy