Oferta pracy

Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do FINSEC FINANCE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w: ul. Tadeusza Kościuszki 71, 87-100 Toruń (Pracodawca - administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę kontaktując się z nami pod adresem e-mail: [email protected]
Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.
FinSEC Finance sp. z o.o.

Asystentka - Asystent Zarządu

FinSEC Finance sp. z o.o.O firmie

FinSEC Finance sp. z o.o.

Tadeusza Kościuszki 71

Toruń

Twój zakres obowiązków

  • Zarządzanie pocztą e-mail i listą spraw do realizacji wraz z ustalaniem priorytetów,

  • Sporządzanie notatek oraz pisemnych podsumowań ze spotkań przełożonego,

  • Monitorowanie realizacji postanowień ze spotkań przełożonego,

  • Monitoring prac zlecanych przez przełożonego pozostałym pracownikom firmy,

  • Opracowywanie wzorów komunikatów przeznaczonych dla wszystkich pracowników firmy,

  • Zarządzanie zapytaniami od interesariuszy wewnętrznych i zewnętrznych wraz z dostarczaniem dokładnych i profesjonalnych odpowiedzi,

  • Koordynowanie współpracy i przepływu informacji pomiędzy przełożonym a poszczególnymi działami w firmie,

  • Przyjmowanie telefonów, łączenie rozmów, selekcjonowanie połączeń wg wytycznych przełożonego,

  • Opieka nad gośćmi zgłaszającymi się do przełożonego,

  • Dekretacja faktur oraz kosztów dot. poszczególnych Działów,

  • Dbanie o jakość dystrybucji i archiwizacji dokumentacji przychodzącej oraz wychodzącej,

  • Bieżące wsparcie przełożonego w codziennych zadaniach oraz projektach,

  • Wdrażanie zatwierdzonych rekomendacji i aktualizacji w zakresie komunikacji wewnętrznej w firmie,

  • Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy i przełożonego zarówno na zewnątrz jak i wewnątrz organizacji,

  • Realizacja innych zadań projektowych zleconych przez przełożonego.

Nasze wymagania

  • Doświadczenia na stanowisku asystenta osobistego lub asystenta Zarządu,

  • Znajomość języka angielskiego będzie atutem,

  • Dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point) oraz Outlook,

  • Doskonała umiejętność planowania oraz organizacji pracy własnej,

  • Wysoka kultura osobista oraz bardzo dobre umiejętności komunikacyjne,

  • Komunikatywność, biznesowa prezencja, dyplomacja i wysoka kultura osobista,

  • Samodzielności w wykonywaniu powierzonych zadań,

  • Zdolności do realizacji wielu zadań pod presją czasu,

  • Odporność na stres, elastyczność i umiejętność funkcjonowania w szybko zmieniającym się środowisku.

Mile widziane

  • wykształcenie prawnicze,

  • znajomość zagadnień prawniczych,

  • doświadczenie w Kancelarii Prawnej.

To oferujemy

  • Stabilne warunki zatrudnienia. Umowa podpisywana jest pierwszego dnia na okres próbny, który trwa 3 miesiące,

  • Praca w bardzo dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,

  • Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku,

  • Ciekawe wyzwania - w perspektywicznej i bardzo szybko rozwijającej się branży usług finansowych,

  • Bardzo wysokie stałe wynagrodzenie (gwarantowana bardzo wysoka podstawa oraz premia),

  • Zgrany zespół, doświadczeni współpracownicy i wspierający przełożeni;

  • Otwartą ścieżkę kariery,

  • Praca w prestiżowym i najnowocześniejszym biurowcu w kujawsko-pomorskim, w dogodnej lokalizacji- centrum Torunia.

  • Możliwość rozwoju zawodowego i osobistego poprzez udział w strategicznym zarządzaniu firmą,

  • Benefity

  • prywatna opieka medyczna

  • spotkania integracyjne

  • dofinansowanie wypoczynku

  • auto służbowe do użytku prywatnego dla osób zaangażowanych

FinSEC Finance sp. z o.o.

FinSEC Finance od ponad 15 lat zajmuje się obsługą (outsourcing usług) funduszy inwestycyjnych oraz instytucji finansowych, które udzielają finansowania podmiotom gospodarczym mającym siedzibę w Polsce oraz na terenie EU.

Przez ostatnie 9 lat FinSEC Finance stał się głównym podmiotem obsługującym największe instytucje finansowe w kraju działające w sektorze AGRO, który dał się poznać jako sektor charakteryzujący się ponadprzeciętną moralnością płatniczą.

Firma odpowiada także za nadzór w kontaktach pomiędzy beneficjentami a wierzycielami, jak i organami egzekucyjnymi w sprawach spornych.

Przewiń do profilu firmy