W CV prosimy o zamieszczenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach związanych z procesami rekrutacyjnymi w Limur Spółka  z o.o., zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 ze. zm.).Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez Limur Spółka z o.o. wyłącznie na potrzeby tego procesu rekrutacji.

Limur Spółka z o.o.

Asystentka/Asystent Zarządu

Limur Spółka z o.o.O firmie

  • wielkopolskie

  • Ważna jeszcze miesiąc
    15 Luty 2020
  • Umowa o pracę
  • Asystent

Limur Spółka z o.o.

Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą, specjalizującą się w rozwiązaniach z obszaru zapobiegania stratom w łańcuchu dostaw. Naszym klientom dostarczamy urządzenia wykorzystujące technologię GPS, RFID, BLE, LoRa. Poszukujemy Asystentki/Asystenta Zarządu do naszego biura w Poznaniu.

Asystentka/Asystent Zarządu

Chcemy zatrudnić osobę do:

  • Obsługi i zapewnienia sprawnego funkcjonowania biura
  • Wsparcia członków zarządu w codziennych zadaniach
  • Komunikacji z zagranicznymi klientami firmy
  • Organizacji spotkań i zarządzania kalendarzem
  • Tworzenia prezentacji, minutek i raportów
  • Dbania o właściwy przepływ informacji pomiędzy różnymi działami w firmie

Oczekujemy:

  • Bardzo dobrej znajomość pakietu Office
  • Bardzo dobrej znajomość języka angielskiego
  • Bardzo dobrej organizacji pracy i umiejętności priorytetyzowania zadań
  • Komunikatywności i wysokiej kultury osobistej
  • prawa jazdy kategorii B,
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:

  • Przyjazne środowisko pracy zorientowane na pracownika
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Elastyczne godziny pracy i możliwość częściowej pracy zdalnej
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Systematyczny wzrost wynagrodzenia

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.


Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą, specjalizującą się w rozwiązaniach z obszaru zapobiegania stratom w łańcuchu dostaw. Naszym klientom dostarczamy urządzenia wykorzystujące technologię GPS, RFID, BLE, LoRa. Poszukujemy Asystentki/Asystenta Zarządu do naszego biura w Poznaniu.

Asystentka/Asystent Zarządu

Chcemy zatrudnić osobę do:

  • Obsługi i zapewnienia sprawnego funkcjonowania biura
  • Wsparcia członków zarządu w codziennych zadaniach
  • Komunikacji z zagranicznymi klientami firmy
  • Organizacji spotkań i zarządzania kalendarzem
  • Tworzenia prezentacji, minutek i raportów
  • Dbania o właściwy przepływ informacji pomiędzy różnymi działami w firmie

Oczekujemy:

  • Bardzo dobrej znajomość pakietu Office
  • Bardzo dobrej znajomość języka angielskiego
  • Bardzo dobrej organizacji pracy i umiejętności priorytetyzowania zadań
  • Komunikatywności i wysokiej kultury osobistej
  • prawa jazdy kategorii B,
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:

  • Przyjazne środowisko pracy zorientowane na pracownika
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Elastyczne godziny pracy i możliwość częściowej pracy zdalnej
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Systematyczny wzrost wynagrodzenia

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne