ap7 Nieruchomości

Asystentka biura - Doradca ds. nieruchomości

ap7 NieruchomościO firmie

3000-10000 zł brutto / mies.

ap7 Nieruchomości

Staromostowa 4

Kraków

Grupa ap7 to firma o ugruntowanej pozycji na rynku. Jako grupa skupiamy w sobie pośrednictwo w obrocie nieruchomościami, doradztwo kredytowe oraz ubezpieczeniowe. Nasze biura znajdują się w Krakowie, działamy jednak na terenie całej południowej Polski. Firma ap7 współtworzone jest przez wielu specjalistów z różnych branż, dlatego możemy zaproponować naszym klientom wielopłaszczyznowe działania. Kilkanaście lat doświadczenia pozwala nam świadczyć kompleksowe usługi, oparte na fachowości oraz rzetelności w działaniu. Obsługujemy zarówno klientów indywidualnych, jak i biznesowych, a naszym nadrzędnym celem jest zbudowanie długofalowej współpracy. Nasi doradcy pomogą w znalezieniu wymarzonej nieruchomości, służą wsparciem w zakresie uzyskania najlepszej oferty kredytowej na rynku oraz pomogą w doborze optymalnego ubezpieczenia nieruchomości.

Do naszego biura poszukujemy obecnie

Asystentki biura - Doradcy ds. nieruchomości
Miejsce pracy: Kraków

Zakres obowiązków:

  • organizowanie działań związanych z obsługą biura, zarządzanie korespondencją, obsługa połączeń telefonicznych i praca z dokumentami
  • ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, krajowej i zagranicznej
  • przygotowywanie kalendarza, sprawozdań, zestawień, podsumowań i prezentacji w ramach działań zleconych przez przełożonych
  • podpisywanie umów pośrednictwa sprzedaży/kupna, wynajmu/najmu nieruchomości
  • samodzielne pozyskiwanie ofert nieruchomości dotyczących sprzedaży i wynajmu: mieszkań, domów, lokali, powierzchni biurowych, handlowych, magazynowych do bazy danych oraz profesjonalne ich opracowywanie
  • prezentacja nieruchomości
  • opieka nad klientem krajowym i zagranicznym
  • sprawdzanie stanu faktycznego i prawnego nieruchomości
  • współpraca z notariuszami, prawnikami, rzeczoznawcami majątkowymi, geodetami, architektami
  • doradztwo w zakresie inwestowania i gospodarowania nieruchomościami komercyjnymi
  • doradztwo w zakresie finansowania nieruchomości

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (preferowanie kierunki: administracja, gospodarka nieruchomościami, prawo, handel lub marketing) – warunek konieczny
  • doświadczenie w branży nieruchomości lub bankowości – warunek konieczny
  • znajomość języka angielskiego  (min. B2) – warunek konieczny
  • doświadczenie w obsłudze Klienta 
  • biegła znajomość obsługi komputera oraz dobra znajomość pakietu MS Office
  • prawo jazdy kategorii B

Dodatkowe atuty będą mile widziane:

  • wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne
  • komunikatywność
  • dobra organizacja czasu pracy
  • samodzielność i inicjatywa w działaniu
  • nienaganna kultura osobista
  • ukierunkowanie na wyznaczony cel
  • sumienność i rzetelność w wykonywaniu zadań
  • chęć pogłębiania wiedzy i rozwoju zawodowego w branży nieruchomości
  • znajomość systemu CRM Galactica

Firma oferuje:

  • atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + prowizja, umowa zlecenie w przypadku studentów lub gotowość do otworzenia własnej działalności gospodarczej)
  • rozwój i możliwość zdobycia cennego doświadczenia w strukturach firmy
  • ciekawą, pełną wyzwań pracę w młodym i dynamicznym zespole
  • podnoszenie kwalifikacji, bezpłatne szkolenia,
  • pomoc i wsparcie w pierwszych tygodniach pracy przez wykwalifikowanych pracowników
  • profesjonalne narzędzia pracy, zaplecze informatyczne (laptop, aparat fotograficzny, telefon służbowy, samochód służbowy)


Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Aplikacje, które nie będą zawierać: CV wraz z aktualnym zdjęciem nie będą brane pod uwagę.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."

Grupa ap7 to firma o ugruntowanej pozycji na rynku. Jako grupa skupiamy w sobie pośrednictwo w obrocie nieruchomościami, doradztwo kredytowe oraz ubezpieczeniowe. Nasze biura znajdują się w Krakowie, działamy jednak na terenie całej południowej Polski. Firma ap7 współtworzone jest przez wielu specjalistów z różnych branż, dlatego możemy zaproponować naszym klientom wielopłaszczyznowe działania. Kilkanaście lat doświadczenia pozwala nam świadczyć kompleksowe usługi, oparte na fachowości oraz rzetelności w działaniu. Obsługujemy zarówno klientów indywidualnych, jak i biznesowych, a naszym nadrzędnym celem jest zbudowanie długofalowej współpracy. Nasi doradcy pomogą w znalezieniu wymarzonej nieruchomości, służą wsparciem w zakresie uzyskania najlepszej oferty kredytowej na rynku oraz pomogą w doborze optymalnego ubezpieczenia nieruchomości.

Do naszego biura poszukujemy obecnie

Asystentki biura - Doradcy ds. nieruchomości

Zakres obowiązków:

  • organizowanie działań związanych z obsługą biura, zarządzanie korespondencją, obsługa połączeń telefonicznych i praca z dokumentami
  • ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, krajowej i zagranicznej
  • przygotowywanie kalendarza, sprawozdań, zestawień, podsumowań i prezentacji w ramach działań zleconych przez przełożonych
  • podpisywanie umów pośrednictwa sprzedaży/kupna, wynajmu/najmu nieruchomości
  • samodzielne pozyskiwanie ofert nieruchomości dotyczących sprzedaży i wynajmu: mieszkań, domów, lokali, powierzchni biurowych, handlowych, magazynowych do bazy danych oraz profesjonalne ich opracowywanie
  • prezentacja nieruchomości
  • opieka nad klientem krajowym i zagranicznym
  • sprawdzanie stanu faktycznego i prawnego nieruchomości
  • współpraca z notariuszami, prawnikami, rzeczoznawcami majątkowymi, geodetami, architektami
  • doradztwo w zakresie inwestowania i gospodarowania nieruchomościami komercyjnymi
  • doradztwo w zakresie finansowania nieruchomości

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (preferowanie kierunki: administracja, gospodarka nieruchomościami, prawo, handel lub marketing) – warunek konieczny
  • doświadczenie w branży nieruchomości lub bankowości – warunek konieczny
  • znajomość języka angielskiego  (min. B2) – warunek konieczny
  • doświadczenie w obsłudze Klienta 
  • biegła znajomość obsługi komputera oraz dobra znajomość pakietu MS Office
  • prawo jazdy kategorii B

Dodatkowe atuty będą mile widziane:

  • wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne
  • komunikatywność
  • dobra organizacja czasu pracy
  • samodzielność i inicjatywa w działaniu
  • nienaganna kultura osobista
  • ukierunkowanie na wyznaczony cel
  • sumienność i rzetelność w wykonywaniu zadań
  • chęć pogłębiania wiedzy i rozwoju zawodowego w branży nieruchomości
  • znajomość systemu CRM Galactica

Firma oferuje:

  • atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + prowizja, umowa zlecenie w przypadku studentów lub gotowość do otworzenia własnej działalności gospodarczej)
  • rozwój i możliwość zdobycia cennego doświadczenia w strukturach firmy
  • ciekawą, pełną wyzwań pracę w młodym i dynamicznym zespole
  • podnoszenie kwalifikacji, bezpłatne szkolenia,
  • pomoc i wsparcie w pierwszych tygodniach pracy przez wykwalifikowanych pracowników
  • profesjonalne narzędzia pracy, zaplecze informatyczne (laptop, aparat fotograficzny, telefon służbowy, samochód służbowy)

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Aplikacje, które nie będą zawierać: CV wraz z aktualnym zdjęciem nie będą brane pod uwagę.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy