Oferta pracy

Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do K.M.R. z siedzibą w warszawie (Pracodawca, Administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę/Administratora danych Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Asystentka biura i zarządu

K.M.R. INWESTYCJE sp. z o.o.O firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ważna jeszcze 23 dni
    do: 20 sie 2021
  • Umowa o pracę, Umowa o dzieło, Umowa zlecenie, Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Asystent

K.M.R. INWESTYCJE sp. z o.o.

K.M.R. INWESTYCJE SP. Z O.O. to zespół projektantów z wieloletnim doświadczeniem w projektowaniu i realizacji zadań w zakresie instalacji sanitarnych i elektrycznych oraz prężnie rozwijający się zespół inżynierów wsparcia budowy i realizacji inwestycji.

Dzięki podpisanym kontraktom na 7 hoteli i ponad 280 000 PUMu  mieszkalnego na najbliższe 2 lata gwarantujemy stabilne warunki zatrudnienia i możliwość dalszego rozwoju zawodowego przy ciekawych dużych i złożonych projektach branżowych. Bazujemy na rozwiązaniach najbardziej ekonomicznych na rynku.

To wspaniała okazja dla osób, które nie boją się wyzwań, chcą stale pogłębiać swoją wiedzę i umiejętności oraz uważają, że nie ma rzeczy niemożliwych.

W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy specjalistów z doświadczeniem do pracy w nowej lokalizacji firmy w Warszawie.

Asystentka biura i zarządu

Miejsce pracy: Warszawa

Opis stanowiska

Zakres obowiązków:

  • Koordynacja pracy biura projektowego
  • Koordynacja kalendarza oraz organizacja spotkań Zarządu
  • Uczestnictwo w zebraniach Zarządu i przygotowywanie notatek, protokołów i raportów na potrzeby Przełożonych
  • Obsługa dokumentacji oraz wykonywanie innych czynności administracyjnych związanych z realizowanymi projektami inwestycyjnymi
  • Weryfikację, edycję, formatowanie dokumentów, sporządzanie i redagowanie pism
  • Wydruk i składanie dokumentacji orazjej pełny obieg
  • Wsparcie administracyjno-organizacyjne codziennej pracy pracowników

Wymagania:

  • Preferowanie wykształcenie średnie lub wyższe
  • Minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Praktyczna znajomość obsługi pakietu Office Outlook, Word, Excel, PowerPoint
  • Znajomość obsługi programów kreślarskich tj. Autocad będzie dodatkowym atutem
  • Komunikatywność i sumienność
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Wysoko rozwinięte umiejętności organizacji pracy
  • Silna motywacja i zaangażowanie w wykonywaną pracę
  • Dyspozycyjność
  • Prawo jazdy kat. B

Oferujemy:

  • Stabilną pracę w przyjaznym, dynamicznym środowisku
  • Umowę o pracę lub kontrakt
  • Telefon służbowy


K.M.R. INWESTYCJE SP. Z O.O. to zespół projektantów z wieloletnim doświadczeniem w projektowaniu i realizacji zadań w zakresie instalacji sanitarnych i elektrycznych oraz prężnie rozwijający się zespół inżynierów wsparcia budowy i realizacji inwestycji.

Dzięki podpisanym kontraktom na 7 hoteli i ponad 280 000 PUMu  mieszkalnego na najbliższe 2 lata gwarantujemy stabilne warunki zatrudnienia i możliwość dalszego rozwoju zawodowego przy ciekawych dużych i złożonych projektach branżowych. Bazujemy na rozwiązaniach najbardziej ekonomicznych na rynku.

To wspaniała okazja dla osób, które nie boją się wyzwań, chcą stale pogłębiać swoją wiedzę i umiejętności oraz uważają, że nie ma rzeczy niemożliwych.

W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy specjalistów z doświadczeniem do pracy w nowej lokalizacji firmy w Warszawie.

Asystentka biura i zarządu

Opis stanowiska

Zakres obowiązków:

  • Koordynacja pracy biura projektowego
  • Koordynacja kalendarza oraz organizacja spotkań Zarządu
  • Uczestnictwo w zebraniach Zarządu i przygotowywanie notatek, protokołów i raportów na potrzeby Przełożonych
  • Obsługa dokumentacji oraz wykonywanie innych czynności administracyjnych związanych z realizowanymi projektami inwestycyjnymi
  • Weryfikację, edycję, formatowanie dokumentów, sporządzanie i redagowanie pism
  • Wydruk i składanie dokumentacji orazjej pełny obieg
  • Wsparcie administracyjno-organizacyjne codziennej pracy pracowników

Wymagania:

  • Preferowanie wykształcenie średnie lub wyższe
  • Minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Praktyczna znajomość obsługi pakietu Office Outlook, Word, Excel, PowerPoint
  • Znajomość obsługi programów kreślarskich tj. Autocad będzie dodatkowym atutem
  • Komunikatywność i sumienność
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Wysoko rozwinięte umiejętności organizacji pracy
  • Silna motywacja i zaangażowanie w wykonywaną pracę
  • Dyspozycyjność
  • Prawo jazdy kat. B

Oferujemy:

  • Stabilną pracę w przyjaznym, dynamicznym środowisku
  • Umowę o pracę lub kontrakt
  • Telefon służbowy

Ogłoszenie archiwalne