Oferta pracy

Asystentka biura

Monetia Sp. z o.o.O firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Asystent

Monetia Sp. z o.o. to największa ogólnopolska sieć placówek płatniczych posiadająca zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na prowadzenie działalności w charakterze Krajowej Instytucji Płatniczej.

Posiadamy ponad 800 placówek w całej Polsce, które miesięcznie realizują ponad 1,5 miliona transakcji dla naszych Klientów. Współpracujemy z kilkuset wystawcami płatności masowych, urzędami skarbowymi, sądami, urzędami miast i gmin czy licznymi wspólnotami mieszkaniowymi, dzięki czemu nasi Klienci mogą dokonywać opłat w naszych placówkach na preferencyjnych warunkach. Świadczymy także usługi outsourcingu obsługi kasowej dla kilku banków.

Asystentka biura

Zakres obowiązków:

  • zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura oraz obsługa bieżących spraw administracyjnych,
  • nadzór, tworzenie i zarządzanie obiegiem dokumentów oraz ewidencja korespondencji wychodzącej i przychodzącej,
  • obsługa recepcji oraz spotkań biznesowych,
  • bieżąca współpraca z wszystkimi departamentami,
  • kreowanie pozytywnego wizerunku firmy.

Wymagania:

  • biegła znajomość obsługi urządzeń biurowych oraz programów MS Office,
  • doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • zaangażowanie, inicjatywa i dokładność w wykonywaniu zadań,
  • umiejętność organizacji pracy własnej, samodzielność,
  • wysoka kultura osobista i łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych.

Oferujemy:

  • konkurencyjne warunki zatrudnienia
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • przyjazną atmosferę pracy

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy